• Hee, ik zit met een probleem. Ik wil deze functie in een while gebruiken. Ik heb het er nu helemaal in verwerkt. Alleen in die while staan steeds andere gebruikers. Dan wil ik met deze functie een schermpje naar vore laten komen met wat text en de username van het lid er in. Maar als ik hem bij de eerste aanklik komt hij mooi naar voor alle text staat er goed de naam ook. Maar als ik dan op de link van de tweede klik krijg ik gewoon die van de eerste en bij de derde krijg ik ook die van de eerste. Maar hoe zorg ik nu dat ik de goede krijg?


    Hier de function:


    En zo open je het vakje:


    PHP
    <a href="#dialog" name="thename">Hier wat text</a>


    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • PHP
    $("a[name=thename]").each(function() {
      $(this).click(function(e) {
         // hier hetgene dat je al had van je click;
      });
    });

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Het is toch duidelijk?


    Alles wat al in de click functie staat moet je er gewoon inzetten (regel 7 tot en met 33).

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • W0utR


    Ja dat had ik al geprobeerd. Maar het blijft het zelfde. Misschien heb ik het niet goed genoeg uitgelegt. Ik probeer het wat beter uit te leggen.


    Kijk ik heb een while in php. Daarmee haal ik wat gegevens uit de database zoals id en geld. Nu staat er in die while een table zo dus:



    Dit is even snel voorbeeldje.
    Dan klik je dus op op die knop en krijg je dat popupje. Maar als er dus 3 mensen in die lijst staan dan is bij de eerste alles goed id en het geld is goed. Maar klik je op de 2de of de 3de krijg je nog steeds het geld of de id van de de gene die bovenaan staat


    Ik hoop dat dit wat duidelijker is. Misschien heb ik je wel niet goed begrepen.

  • PHP
    While($user = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT id, geld FROM users ORDER BY geld DESC"));


    Moet dat niet dit worden:


    PHP
    While($user = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT id, geld FROM users ORDER BY geld DESC LIMIT 0,3"));


    Met het limiet erachter mag die er dus niet meer dan 3 uitlezen en pakt die er dus ook 3.

  • laat mij is je hele code zien want het gaat volgens mij gewoon fout door de url welk je mee geeft.
    wacht even dan maak ik hem even goed


    probleem moet door een teller opgelost zijn, de popup werd 2 keer ingeladen maar laden natuurlijk de eerste popup en niet de 1ste en in de code zie je er 2 staan . dit moet opgelost zijn door een algemene teller mee te sturen in de while lus en buiten de lus bijv in de javascript.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Ah, daar zit je probleem wss, want in je code zag ik nergens iets staan om de tekst in je popup te veranderen.


    Je moet gewoon 1 popup hebben, en daarvan verander je de tekst wanneer je op een link gedrukt hebt.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Bedankt allemaal ;) NielsB heeft het voor me opgelost met een teller. Heel erg bedankt.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.10.10 19:08:14:
    :) er zat nog een klein foutje in ;), maar dat is nu ook opgelost. Harstikke bedankt NielsB :).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!