• Hallo cp'ers,
    Ik was even aan het nadenken en dacht aan de toekomst?
    Ik dacht aan wat er nieuw zal zijn van techniek en wat er pas is uitgekomen.
    Weten jullie er ook?
    Post ze hier!
    Regels:
    1. Post alleen nieuwtjes die pas zijn uitgekomen, of dingen die er in de toekomst gaan komen.
    2. Het mag alleen te maken hebben met techniek!


    Groeten bboy :p

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Robots die op ons lijken?


    Was het niet zo dat menselijke robots de meeste mensen afschrikken, volgens onderzoeken. Vandaar dat al die robots er zo futuristisch uitzien. Waarom weet ik ook niet.


    En nog over dat scherm, veels te groot. Ik vind een 22" al te groot in mijn ogen, waardoor ik hier gewoon twee 17 inchjes heb staan. Ik verlies dan gewoon het overzicht, en moet dus steeds zoeken naar dingen. Erg vervelend. Vooral wanneer je bezig bent met een spel bijvoorbeeld.

  • Citaat van Axl_H

    Ik denk dat technologie er totaal anders uitziet over 10 jaar, snellere pc's, Robots die op ons lijken?


    Wat jij opsomt is echt wel niet totaal anders.


    Snelle computers, in welk opzicht is dit dan totaal anders dan wat we nu hebben?
    Robots die op ons lijken hebben we al.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • haha door die link van google heb ik de toekomst gevonden: Google, Waarom? Kijk waar ze nu allemaal weer mee beginnen Google kan ver komen en ben er eerlijk gezegd ook een voorstander van [offtopic](jammer als mensen het niet met me eens zijn is mijn mening)[/offtopic]

  • Citaat

    @ wat georgo zegt computers worden groter en groter dus het kan inderdaad!


    Het is eigenlijk omgedraaid. Er wordt steeds meer vermogen op een kleiner oppervlak gedrukt. Overigens is dat wel bijna afgelopen, want we kunnen de warme niet meer afvoeren als we de componenten nog kleiner gaan maken.


    Citaat

    Robots die op ons lijken?


    Lijkt me niet. Ten eerste is het een onhandige vorm voor de meeste robots, en daarnaast is onze manier van voortbewegen wel zo gigantisch ingewikkeld dat ik denk dat het nog wel even duurt voordat we dat echt goed kunnen nabootsen.


    Ik denk inderdaad ook dat Google steeds belangrijker gaat worden. Google weet nu in sommige opzichten al beter wie we zijn dan dat we dat zelf weten. Nog even en je kunt op internet opzoeken wie je eigenlijk zelf echt bent. ;)


    Ik verwacht dat alles straks aan het internet vast zit. Niet alleen je telefoon, je laptop of computer, maar ook alle andere apparatuur. Je TV (zal niet lang meer duren, is dat er niet al?), je auto en je DVD-speler (of eigenlijk zijn opvolger). Maar dat niet alleen, ook je magnetron en je verlichting in huis.


    Eigenlijk heel kort samengevat: Ik denk dat digitale comminucatie de (nabije) toekomst is.

  • Hmm volgens mij word de wereld enorm afhankelijk aan internet. En word de TV en PC 1 apparaat gweoon internetten op groot scherm gamen op groot scherm en tv-programmas kijken wanneer jij het wilt?

  • Citaat van vandijk

    Als je beeldscherm rond is, dan krijg je toch last van schaduwen op je beeld?


    Zolang je hem niet te rond maakt, dan denk ik van niet.


    En computers worden inderdaad kleiner, monitoren worden groter,



    straks is je armband een mobiel.
    Je ring je MP3/4 speler.


    You name it!


    MVG Georgo

  • Ik wist nie dat die bestond eerlijk gezegt, ik wist wel dat er een concept van was, dat ik ooit ergens gezien had,


    Ik dacht namelijk dat ze nog problemen hadden met de ledjes, omdat je die niet kon verbuigen om dit mogelijk te maken, maar mijn fout dan;)


    Maar ze zijn nog niet echt op de markt, dus das wel jammer, want ik kan ze nog nergens vinden op internet, dus ik neem aan da dit een prototype is.


    Verder lijkt het me wel vet als een tafel met touchscreenbeamer komt


    Als dat nou is even doorbreekt, kan je die onder je tafel van glas doen, en dan is je tafel je pc;)


    MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!