Soccer manager

  • Hallo,


    Ik ben van plan een nieuw project te gaan starten. Het project is een Online Soccer Manager game. De bedoeling is deze compleet zelf te scripten, alleen zoek ik nog enkele mensen die mee zouden willen/kunnen helpen.


    Een designer heb ik al gevonden, maar als er een designer tussen zit die mee wil helpen (tegen uiteraard een vergoeding) kan zich altijd bij mij melden. Ook zoek ik enkele scripters die tijd over hebben om mee te helpen met het scripten van het spel. Het liefst op vrijwillige basis maar anders geef ik er al gauw rond de 5/10 euro per uur voor. Hopelijk zit hier iemand tussen die mee zou willen helpen.
    Alvast Bedankt!


    Groetjes, Davey.

  • Inprincipe is het spel maken best makkelijk.


    Ik was een tidj geleden ook begonnen met zo'n soort spel.
    Alleen het grootste punt waarom ik ben afgehaakt, is de berekening van de scores.


    Dit is zo enorm veel werk want je moet de juiste tactieken kunnen hebben etc. Daarom ben ik gestopt met het project en had ik er geen zin meer in.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • ik wil wel helpdesk worden als het spel online gaat;)
    Een beetje de leden helpen enz, maar scripter niet, omdat i niet veel ervaring hebt.


    Als je intresse hebt kan je gerust een PB sturen;)


    Mvg woetie

  • Als je wie mag geloven?
    Ik werk nu ongeveer 4 maanden met PHP en leer elke dag weer een beetje bij. Dit project is dus ook als oefening voor mij om een betere scripter te worden. Logisch dus dat ik de hulp van andere scripters in roep...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!