LG Vieuwty

  • Hallo CP leden,


    Ik weet dat het niet de juiste plek is om het te vragen maar ik wou jullie mening even, :p


    Mijn telefoon is stuk en daarom ben ik van plan een nieuwe telefoon te kopen & ik heb eentje in gedachten LG Vieuwty.


    Mijn vraag is: Wat vinden jullie van de LG Vieuwty?



    Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties,

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb zelf de samsung Pixon,


    En die lijkt er erg veel op alleen bij LG heb je vaak kans dat die snel vastloopt. En bij mijn Samsung heb ik dat nog nooit gehad.


    Ik raar je dus de Samsung Pixon aan.

  • Citaat

    Ik heb zelf de samsung Pixon,


    En die lijkt er erg veel op alleen bij LG heb je vaak kans dat die snel vastloopt. En bij mijn Samsung heb ik dat nog nooit gehad.


    Ik raar je dus de Samsung Pixon aan.


    Ik vindt hem wel mooi alleen heb ik zeker wel 3 Samsung Telefoons gehad en zijn ze allemaal kapot gegaan.


    Dus ik vindt Samsung eerlijk gezegd niet zo goed!

  • Citaat

    O oké,


    Misschien ga jij er dan anders mee om ;)


    Maar ik vind de Samsung wel goed


    Nee echt ik ga er gewoon goed mee om :p
    Bij alle 3 zijn het beelden er van kapot gegaan echt raar.. :|

  • klopt, je moet je sleutels in de ander zak doen.
    ik heb hem zelf en hij bevalt me erg goed!

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Slechte, slome en lelijke telefoon. Slecht touch-screen dat erg traag reageert. Ook Windows Mobile en dat is al helemaal bagger.


    Ik zou gaan voor een HTC, BlackBeryy of een iPhone.

  • De LG Vieuwty?
    @ jesse


    Windows mobile?
    dat zit er niet op hoor:p



    Viewty bedoel je zeker8-|
    ik vond hem niet erg fijn vond...
    je hebt geen wifi
    batterij is best snel leeg door 3d interface en touchscreen doet t soms even niet...


    Ik zou ook eerder voor een blackberry gaan!

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Ik heb de viewty :)
    standaard was ie een beetje langzaam maar als je m eenmaal gehackt hebt is ie echt heel cool :)
    goeie site voor hacking en themes: http://www.ku990.co.uk :).


    alleen helaas is er weinig ondersteuning voor de Viewty van LG, geen updates etc.


    daarom maakt de community verbeteringen aan de themes etc
    tis btw VIEWTY geen VIEUWTY :P

  • Ik zat ook te twijfelen, tussen die viewty, en de cookie, aan de viewty is het verschil alleen dat hij een betere camera heeft, en hij is dikker veel verschil verder ziet er niet in.
    Verder is het wel een fijne telefoon vindt ik

  • Ik heb zelf de Viewty en vind het echt een slechte mobiel, hij valt zomaar uit, kan diverse malen met externe geheugen niet lezen.


    Het is echt een lomp geval, ik raad je de LG Cookie wel aan :) Goedkoper, mooier en beter te bedienen.

  • Persoonlijk vind ik het een beetje een "lomp" apparaat en ook de touch-interface werkt niet helemaal lekker naar mijn mening.


    Citaat


    Over Iphone heb ik slechte dingen gehoord, geen goede verbinding of zo.


    De verbinding is prima (met vodafone).

  • Citaat

    De1v3c1o
    Ik denk dat jij dan een verouderde versie van de lg viewty hebt, ik heb hier nog nooit last van gehad.
    Heb er wel over gehoord hoor ik meen niet dat je liegt ;)


    Nee had de nieuwste soort van LG Viewty met Vodafone dat bij mij (West-Friesland) niet altijd perfect werkt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!