Lezen vanuit een andere website.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik nam Facebook maar als voorbeeld hoor.
    Ik vroeg me dus eigenlijk af hoe ik dit kon doen?
    Ik neem aan dat jullie banditi kennen?
    Bijvoorbeeld daar wil ik dan als je bijvoorbeeld op een link klikt dat er automatisch een bericht wordt verzonden. (Als de persoon ingelogd is.) Een beetje trollen zeg maar.

  • Ik ben van plan een vol-automatisch donatie systeem te scripten.
    Hoe gaat dit in zijn werk? Ik geef het script toegang tot mijn account en laat hem donatie logs, datum van donatie, reden, enzovoort lezen. Deze data gebruikt het script om te berekenen wie, wanneer en hoeveel gedoneert is. Ook met een build-in berichten systeem. Dus dat hij berichten stuurt naar mensen die nog niet gedoneert hebben, met daarin hoeveel ze nog moeten doneren en voor wanneer! Ook kan hij kicken bij langdurig niet doneren zonder reden.
    Er is nog altijd iemand nodig om in te geven als de persoon een reden heeft of niet en om uitzonderingen toe te voegen. Ook kijkt hij naar de aanmeldingen logs om te weten als iemand nieuw is of niet.

  • Wait. What.
    "Moeten" en "doneren" klinkt een beetje tegenstrijdig niet?


    Hangt er vanaf, als hij een game maakt waarin je bijvoorbeeld stammen, clans, hoe zet heetten hebt, en je 'club' leden moeten bepaalde voorwerpen, grondstoffen of iets dergelijks doneren, en je stelt dat als een soort eis, dan is het niet bepaald tegenstrijdig.


    @on topic:
    Dit is zeker wel mogelijk indien de Facebook gebruiker ook toestemming geeft etc, dit kun je het beste gewoon even googlen hoe je dat moet doen d.m.v een API of misschien dat het al bestaat. Denk aan facebook api get user overview, of iets in die richting. Als je er nog niet uitkomt kun je altijd contact met me opnemen!

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Ik ben van plan een vol-automatisch donatie systeem te scripten.
    Hoe gaat dit in zijn werk? Ik geef het script toegang tot mijn account en laat hem donatie logs, datum van donatie, reden, enzovoort lezen. Deze data gebruikt het script om te berekenen wie, wanneer en hoeveel gedoneert is. Ook met een build-in berichten systeem. Dus dat hij berichten stuurt naar mensen die nog niet gedoneert hebben, met daarin hoeveel ze nog moeten doneren en voor wanneer! Ook kan hij kicken bij langdurig niet doneren zonder reden.
    Er is nog altijd iemand nodig om in te geven als de persoon een reden heeft of niet en om uitzonderingen toe te voegen. Ook kijkt hij naar de aanmeldingen logs om te weten als iemand nieuw is of niet.

    Gebruik gewoon een mysql database joh.

  • Het is een Mafia spel.
    Waarbij je in een familie een dagloon van bijvoorbeeld $80.000.000 krijgt. Omdat wij als familie dan willen groeien verplichten wij de familieleden om daarvan 80% af te staan dagelijks, behalve in het weekend. Zodat wij opnieuw aandelen daarmee kunnen kopen en dat het dagloon dan weer stijgt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!