user specif pages

  • Ik ben opzoek naar een simpel systeem waarbij ik gebruikers kan aanmaken en selecteren tot welke pagina's zij toegang hebben het liefste met SQL


    hoeft niet uitgebreid te zijn ik ben al op google aan het zoeken geweest maar kan niks vinden. kan gewoon alles white page maak zelf een layout.


    zo iets:
    Login pagina
    soort dashboard met overzicht waar je eventueel pass enzo kan veranderen kan zelf later dingen toevoegen handmatig dat maakt niet uit.
    een menu met


    Dashboard
    -(bij een admin account) admin op deze pagina dat ik gebruikers pagina's toekan wijzen en eventueel gebruikers kan aanmaken maar dit kan ik ook via db
    -pagina de ik toewijs blablabla
    -pagina de ik toewijs blablabla
    uitloggen


    iemand een die kan helpen of een script weet die hier op lijkt?


    Met vriendelijke groet,
    Björn

  • Heb het al gemaakt is misschien niet het netste wat er is en is simpel in elkaar gezet.


    De zins opbouw is niet deftig omdat het vrij snel getypt is en ik geen tijd had om daar op te letten

  • Heb het al gemaakt is misschien niet het netste wat er is en is simpel in elkaar gezet.


    De zins opbouw is niet deftig omdat het vrij snel getypt is en ik geen tijd had om daar op te letten


    Hallo,


    Zou je het zien zitten op de oplossing hier te plaatsen, zo hebben anderen er ook wat aan.


    Alvast bedankt!



    Met vriendelijke groeten,



    A.Tytgat

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!