Charlie countdown

  • Er werd een nieuwe website gelanceerd waarop een aftelling te zien is naar morgenochtend 9u.


    Eerst werd gedacht dat Anonymous deze site had gelanceerd, maar die ontkennen dit.
    De identiteitsgegevens van de website worden grondig afgeschermd.
    Zo zijn ze al 2x van webhosting veranderd en staat het domein op een onbekend iemand in de UK.


    Sommige mensen hebben schrik dat dit een aankondiging is van een nieuwe terreurdaad en raden aan de grote protestmars in Parijs morgen uit te stellen.


    De site:
    - link verwijderd, het was een stunt van een lozer marketing bureau


    Ondertussen heeft Anonymous ook al aangekondigd grote acties te starten om mensen die tegen vrije meningsuiting zijn, zelf ook volledig de mond te snoeren op het internet.
    Een lijst met twitter accounts van jihadisten werd gepubliceerd en er werd aan twitter gevraagd deze accounts te verwijderen.


    Wat denken jullie van deze acties?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Bekijk dan Pakistan e.d. Je kan nergens vanuit lijden dat het een Turks persoon is..


    @Ferhat Ik denk dat twitter u software pakket wel detecteert wanneer er een bot is. En Als je te veel accounts aanmaakt of te veel tweets zet krijg je een captcha melding. Ik weet dat captcha niet meer zo veilig is. Maar Twitter is daar wel tegen op gewassen ;)


    Ben je er zeker van. Ik heb zelfs een bot die accounts maakt en opzoekt en post wat ik wil, met proxies.

  • Ik betreur enorm hard wat er gebeurd is met de mensen die hun mening vrij durfde te zeggen en te verwerken in een magazine.


    Verder betreur ik het dat er meteen naar turken / islam wordt verwezen. Waar we vooral rekening mee moeten houden is dat we niet beginnen te veralgemenen.
    Dit was het werk van een bepaalde groep die hun proberen te beschermen achter hun ideologie of religie. Daarom maakt dit niet de hele groep van mensen die achter deze religie staan schuldig aan deze daad.


    We hebben ook gezien dat mensen vanuit deze religie of ideologie in opstand kwamen en dit niet vonden kunnen.


    De vraag waar ik op dit moment mee zit is, wanneer stopt het? Wanneer zijn wij aan de beurt? En hoe zal het stoppen..

  • Het stopt waarschijnlijk pas als ze Europa overgenomen hebben en hier een kalifaat hebben ingevoerd. Maar dat gaat dus mooi niet lukken ;). Immers, Rusland en de VS willen dat beiden ook niet, dus zullen in zo'n extreem geval hier massaal heen komen en dan is het byebye extremistische Islam. Neemt niet weg dat minstens 80% van de Europese inwoners zoiets überhaupt zomaar laat gebeuren.

  • Met ze bedoel je? Een paar rotte appeltjes. Die naar syrie gaan en mensen dood maken of idioten die worden gebrainwasht, vergeet niet dat er ook een Muslim is die is vermoord bij charlie gedoe. Hij is nog terug gegaan om ze te beschermen en vervolgens afgemaakt. Maar daar hoor je niks over. Verder zijn er 10 mensen dood gemaakt, niet 1.000 of 10.000 zoals er gebeurd met bombardementen. Maar dat komt niet in de media, want het zijn helaas allemaal Muslims, die levens zijn volgens de meeste dus niets waard.

  • Hicham,


    Onzin, de NOS bericht net zo goed aanslagen die Israel op Syrië pleegt, of meldt en verafschuwt Koranverbrandingen. Feit dat het Christendom minder vaak bij naam genoemd wordt bij een aanslag of misdaad, is omdat christenen (bijna) nooit uit naam van het Christendom handelen. Die extremisten doen dat wel, schreeuwen luidt Allah Akbar of een of andere Mohammed leus, ja en dan gaat de media dat natuurlijk (ten koste van de goedlevende Moslim) overnemen. Of het goed is dat de NOS op die manier het nieuws brengt is een mening, feiten zijn er dat de achtergrond van de Islam en die van het christendom heel erg van elkaar verschillen. We leven hier in een land dat gebaseerd is op het christendom, dus zal iemand die zich hier vestigt en een andere achtergrond heeft zich aan onze wetten en achtergrond moeten aanpassen. Of anders, zoals meneer Aboutaleb het zo mooi verwoordt, "oprotten".


    Geloof mij maar, de NOS, Geert Wilders, politici, politie en de meeste inwoners van Nederland hebben helemaal niets tegen moslims die onze regels respecteren en niemand tot last zijn. Ga je joodse mensen uitschelden, oude oma's tot last zijn, een brutale mond geven tegen politie, iemand bestelen, vermoorden of op een andere manier anderen tot last zijn, dan ben je hier niet op de juiste plek en is de gevangenis (of indien mogelijk een uitzet naar land van herkomst) de enige plek waar je thuishoort. Overigens geldt dit voor alle mensen in Nederland, of ze hier nu geboren zijn en geen 2e paspoort hebben (uitzet is dan niet mogelijk), uit Kroatië, Polen, China, Egypte, Marokko of Turkije komen dat maakt niet uit.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!