EK TOPIC 2012!

  • Ja 2-1 Portugal Nederland


    Renaldo super spel gespeeld


    Jammer voor Nederland
    Duitseland Portugal gaan door :)

  • L.Groot
    In mijn ogen totaal geen samenspel, teveel kansen hebben ze gemist.
    Ze staan een beetje langs ze zijlijn toe te kijken, en als de bal vooraan is blijven ze op eigen helft.


    Nogmaals, Nederland had deze match NIET verdient.

  • Citaat van L.Groot

    Ik zeg ook niet dat ze goed speelden, alleen Nederlanders waren echt geen eigen-goal-geilers dit jaar, dat was Gomez veel meer.



    Maar Gomez kan wel zeggen dat Duitsland door is Nederland ligt eruit het boeit niet dat hij alleen speelt gomez hij score wel paar keer dat is wel zo en Nederland niet


    Dus gomez kan wel blij worden omdat Duitsland door is deze wedstrijd van Nederland - Portugal het lijkt wel dat elk nederlandse speler alleen speelde Snijder werd juist boos
    Hun team work is slecht en coach moest daar aan wat doen;)

  • Ik wil me topic sluiten:slotje:


    Edit by L.Groot: we houden dit topic open als algemeen EK topic. Mocht je liever willen dat een crewlid een apart topic hiervoor opent dan mag je dit laten weten aan een crewlid via een PB bericht. Als Nederland eruit ligt is dit geen reden om dit topic te sluiten.


    Was een geintje :p Ben benieuwd naar de KW-Finales!
    Voor wie zijn jullie nu ? Ik Duitsland!

  • External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Dit nummer komt voor Nederland nu denk wel van pas :P

  • @Jordi


    Een foutje erin;)


    Duitsland is een sterke ploeg dus ik denk dat zij eerste worden:)


    EDIT:
    Tijdens de wedstrijd Nederland-Portugal duwde Wesley Sneijder een speler van Portugal omver en moest hij hem van de scheidsrechter weer overheind halen.
    Daarna mocht Sneijder zijn vrije trap houden.


    Ik zoek dit al sinds de wedstrijd op Google,krijg helaas niet de goede resultaten...
    Heeft iemand de video voor mij?

  • Citaat van R-Mijnten

    Ik wens belgie ook succes op een EK / WK als ze dat ooit halen..



    Ben wel blij dat de sfeer tenminste goed is bij het team....(xD)


    Iets laat me nu blijken dat jullie jullie zelf toch soms overschatten en belgie onderschatten...
    Misschien die 4-2 van zojuist, dat kan het wel zijn ja :)



    Oké, het was een oefenwedstrijd, en oké de laatste wk's/ek's waren niet voor belgie weg gelegd. Maar oordeel alvast niet te vroeg :)


    Sinds de OS is het nationaal gevoel hier precies wel wat omhoog gegaan. Er waren er veel die ook in het rood gingen. (Ja, we doen jullie blijkbaar achter, maar het werkt :))


    Go Belgie Go :p


    (eigenlijk hoort het hier niet meer thuis, maar vond een nieuw topic openen voor enkel dit te posten er wat over. Mss een topic over het algemeen verloop bij WK kwilificaties?)


    (@eventuele boelmakers hier, nee, ik denk persoonlijk niet dat we het wk gaan winnen... Ik ben al tevreden moesten we kunnen meedoen en daar op zijn minst 1 wedstrijd winnen :), en ja, normaal zou nederland op dat wk toch hoger moeten eindigen. Dit bericht is dan ook enkel bedoelt om te zeggen dat je ons alvast niet mag wegcijferen ;))

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!