Posts by VonDutch

    eeyk kan je lezen of heb je daar moeite mee?


    Er staat al in 2 reacties van mij dat dit allang opgelost is.
    Bijna een uur geleden had ik dit zelfs al gezegd, vind jou reactie dus niet erg nuttig voor het onderwerp.

    @Malik Snap ik maar de website zelf past hij regelmatig aan, dus niet alle links zullen hetzelfde blijven.
    Komen mogelijk ook nog meer links bij, daarom dacht ik direct aan een functie binnen wordpress zelf die de navigatie kan volgen.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.12 20:16:23:
    Edit:


    Heb al een perfecte manier gevonden via de onderstaande functie:


    PHP
    <?php wp_list_pages(); ?>



    topic mag wat mij betreft op slot :slotje:

    Beste,


    Voor een klant zoek ik een oplossing binnen wordpress waarbij er een link navigatie is.
    Erg lastig uitleggen dus hieronder een kleine voorbeeld:


    PHP
    U bent hier: Home > Pagina > subpagina


    Het moet dus een navigatie worden die volgt waar de bezoeker is en op welke pagina.
    Mogelijk bestaat zoiets niet en zal ik het denk ik zelf moeten maken maar wil het voor de zekerheid toch vragen.



    Bedankt :cheer:

    Citaat van scarface

    Ik zoek aleen voor targetpay is meer landen dan mollie geloof ik.



    En een hogere uitbetaling :)
    Neem even contact met me op voor me msn adres, wellicht kan ik iets voor je betekenen.


    Heb overigens vaker met hun API bestanden gewerkt en ben er dus wel bekend mee :)

    eeyk omdat dit een discussie forum is of niet soms ?


    <font> zal in HTML5 niet meer gebruikt worden en dus ook niet werken op HTML5 ontworpen websites.
    Mijn punt is alleen dat je mensen geen dingen moet aansmeren die niet waar zijn.
    Doe je constant dus ik vermeld netjes een bron met bewijs wat ik bij jou niet terug vind alleen jou reactie maar dat is voor mij niet voldoende.


    http://www.w3schools.com/html5/tag_font.asp


    En ja ik weet dat hun niet altijd correcte informatie hebben, maar deze informatie klopt wel.
    Heb het ook op andere tutorials gelezen weet alleen zo snel even niet meer waar.

    eeyk <font> wordt straks niet meer gebruikt, is dus nutteloos om in een nieuw project te plaatsen.
    Ze kijken naar het gehele plaatje dus opmaak tekst en html, tevens wordt er ook naar je <head> tags gekeken wat er allemaal in staat.


    Dus jou bewering over "De zoek bot van google leest alleen maar TEXT." klopt van geen kanten.


    @Malik
    Het gebruik van table is niet erg, als je het maar correct gebruikt.
    Een formulier met naam, e-mail enz. moet je het niet voor gebruiken.


    Daar hebben we <label> voor, daarmee kan de bot zien dat het een formulier is in de juiste opmaak.


    Table is eigenlijk meer bedoelt voor data zoals op mijn gegeven url ook uitgelegd wordt.

    Citaat van Knowboard

    Het is te dom voor woorden dat zulke systemen crashen dmv een kleine seconde.
    Heb er zelf echter geen last van gehad



    Vertel jij ze dan even hoe ze het moeten doen ;)



    Zit echt wel meer achter hoor, alles wordt op de seconde berekend.
    En als dat veranderd is het systeem gewoon van slag, doe je weinig aan.. 8-)

    @BrokenTrack Jij leest ook halve berichten of niet?


    Citaat van H.Ryan


    Ik zit op mobiel, als ik abn moet typen doe ik dit.


    Op me mobiel typ ik ook lui, wie let er nou op ze ABN tijdens het typen op een mobiel toestel ?

    PHP
    [              1                   ]
     [      2          ] [         3       ]


    Bovenstaande zal niet werken, komt omdat hij breder is dan het hoofdobject.
    Object 1 is de totale breedte en 2 en 3 vallen daar dus buiten, als resultaat worden 2 en 3 onder elkaar geplaatst.


    PHP
    [           1                 ]
     [    2     ]        [   3   ]


    Bovenstaande werkt nu wel aangezien het binnen de hoofd div valt.
    Nu is hoofd object 1 de grootste en 2 en 3 passen daar tussen en zullen met de float naast elkaar komen.



    [offtopic]
    Als het nog onduidelijk is zal ik even een online voorbeeldje maken.
    Ben niet echt een ster in uitleg namelijk :$[/offtopic]

    Citaat van Joyeria

    Maak een div rechts en maak een div links, Hierin zet je de trailer en de screenshot.
    Div rechts krijgt een float: right;
    Div links krijgt een float: left;
    (Via css)
    Vervolgens zouden ze naast elkaar moeten staan.


    Mits de totale breedte past anders zal het nog niet naast elkaar komen ;)
    Je moet je totale breedte dus halveren zodat je er 2 blokken in kan plaatsen :)