Posts by zwemmer

    Bedankt voor de reactie!


    Werken die dan samen met affliantiepartners? Want als je op first-impressions op affliante klikt kom je namelijk uit op die site.
    Of zou het beter zijn moest ik hun gewoon contacteren met mijn specifieke vraag/geval? (Wat ik eigenlijk sowieso van plan ben.)


    mvg,
    zwemmer


    EDIT:
    Zie juist dat andere sites met het zelfde concept inderdaad ook bij first impression zitten. Zal hun eens contacteren :)


    Als iemand ervaring heeft met hun, gelieve dit te zeggen :)

    Het is niet de bedoeling dat ze er punten voor krijgen, maar er direct een gadget voor krijgen. (Oortjes, simpele horloge,...)
    Zal eens kijken op die sites! Bedankt!


    Een heel goeie winst is ook niet echt nodig, maar het is meer de bedoeling om een ander project te financieren. Het leek me wel een leuk idee om zoiets eens te maken.



    Alvast bedankt iedereen! :)

    Hmm, lijkt me wel dan niet zo die scholen veel geld geven daarvoor. (Meestal vrijwillige respons)
    Het is de bedoeling dat ik dus er wat voor krijg als mensen die enquete invullen, zodat ik hun cadeau kan kopen.

    Hallo iedereen!


    Ik ben bezig met een project. Het is een bekend concept, gebruikers vullen een gratis enquête in en krijgen daardoor een leuke gadget voor.
    Nu vroeg ik me af waar die mensen die enquetes halen.
    Zelf heb ik al eens op daisycon.com gekeken, maar daar staat niet zo veel bruikbaars op vind ik zelf.


    Vragen zij die enquetes bij een de leveranciers zelf of bestaat er zo'n tussen site (als daisycon) waar zulke enquetes wel op staan?


    Wie me kan helpen, alvast bedankt! ;)
    mvg,
    zwemmer

    Citaat van R-Mijnten

    Ik wens belgie ook succes op een EK / WK als ze dat ooit halen..



    Ben wel blij dat de sfeer tenminste goed is bij het team....(xD)


    Iets laat me nu blijken dat jullie jullie zelf toch soms overschatten en belgie onderschatten...
    Misschien die 4-2 van zojuist, dat kan het wel zijn ja :)



    Oké, het was een oefenwedstrijd, en oké de laatste wk's/ek's waren niet voor belgie weg gelegd. Maar oordeel alvast niet te vroeg :)


    Sinds de OS is het nationaal gevoel hier precies wel wat omhoog gegaan. Er waren er veel die ook in het rood gingen. (Ja, we doen jullie blijkbaar achter, maar het werkt :))


    Go Belgie Go :p


    (eigenlijk hoort het hier niet meer thuis, maar vond een nieuw topic openen voor enkel dit te posten er wat over. Mss een topic over het algemeen verloop bij WK kwilificaties?)


    (@eventuele boelmakers hier, nee, ik denk persoonlijk niet dat we het wk gaan winnen... Ik ben al tevreden moesten we kunnen meedoen en daar op zijn minst 1 wedstrijd winnen :), en ja, normaal zou nederland op dat wk toch hoger moeten eindigen. Dit bericht is dan ook enkel bedoelt om te zeggen dat je ons alvast niet mag wegcijferen ;))

    Over welk niveau gaat het?
    Vooral bij wiskunde dan, want elektro is mijn ding niet zo.


    Ik gok dat het een vakantie taak is tegen 1 september dus?
    Jammer dat ik een drukke augustus maand te gemoed ga.


    Moest het pas later zijn dan 1 september, dan zou ik het kunnen doen.

    oh
    had die gisteren op 777 gezet, stond die nu weer anders. Misschien niet goed doorgevoerd.


    Nu werkt het allesinds wel. Bedankt voor deze domme fout te zeggen :)


    mag dus al een rap slotje op :)

    Hallo


    Ik krijg een afbeelding niet upgeload.
    Ik heb dit:



    Ik krijg steeds 'toevoegen geslaagd zonder afbeelding' en zie de afbeelding ook niet in de ftp staan


    Ligt het nu aan de code, of zit er iets niet juist aan de rechten of zo?


    De code heb ik trouwens gevonden op internet (deels). Maar ik raak er niet aan uit.


    Alvast bedankt!
    mvg,
    zwemmer

    Maar die 4 in de database verandert ook.


    Soms is het 3, soms 4, soms 5.


    Of bedoelt u dat ik in plaats van de weken, het aantal dagen moet onthouden in de database?

    Oké het klinkt eenvoudig en dat is het waarschijnlijk ook.
    Maar toch ben ik al een uur aan het sukkelen aan het volgende:


    In mijn database heb ik een begin datum, weergegeven in Y-m-d en ook een int van hoeveel weken het moet duren.


    Dus bv: startdatum: 2012-06-12 en 4.
    Nu wil ik dus het volgende:


    $begin= de startdatum in format d-m-Y (dit lukt me wel al)
    en
    $einde= de einddatum in format d-m-Y (dus startdatum + 4 weken)


    Heb al dingen geprobeerd met strtotime e.d. maar toch schijnt het me niet te lukken...


    Iemand die kan helpen aub?


    Alvast bedankt!


    mvg,
    zwemmer

    Euh nee...


    Nog geen enkele naar mijn wetende richting aan de KU Leuven is al gedaan hoor...


    Examens in beglie van hogescholen en universiteiten duren altijd tot eind juni.

    en ik zit juist in de helft :)


    thermodynamica (wrs gebuisd) materiaalkunde (wrs gebuisd)
    en juist terug van informatica (normaal er door)


    nu nog analyse, natuurkunde en electrische netwerken!


    Wordt tijd dat het gedaan is :p

    Na morgen zit ik in de helft.
    Einde: 26 juni.


    Tja, iedereen van mijn vrienden heeft nu examens dus ja, is niet zo erg dan :p