Elektro en wiskunde liefhebbers

• Hallo CP,

Elektro;
    Ik zoek iemand die erg goed is in elektro en een aantal opdrachten wilt maken tegen vergoeding.

Dit is het maken van de vragen die je vind in 6 hoofdstukken van een elektrotechniek-stencil en 7 crocodile-opdrachten.

Je krijgt hiervoor een week de tijd en verdient hiermee 50,- euro.

Voor meer informatie, vragen/voorstellen en een download van de opdrachten kunt u mij een privé bericht sturen.

Wiskunde;
    Ook zoek ik iemand die tegen vergoeding een paar wiskunde opdrachten wilt maken.

Dit is wat algebra, verzamelingen en logica.

En zal zoon 20,- euro opleveren indien het voldaan word binnen een week, ook hierbij kunt u mij een privé bericht sturen voor meer informatie, vragen/voorstellen en een download van de opdrachten.

De vergoedingen worden overgemaakt via paypal.

Indien u interesse heeft in 1 van de twee categorieën, stuur me dan zo snel mogelijk een bericht!

Mvg, LP(a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als er meer tijd nodig is moet je het gewoon zeggen, zolang ik het werk deze maand maar af heb. ;)

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Bewerkt één keer, laatst door L.Pappalettera ().

• Over welk niveau gaat het?
    Vooral bij wiskunde dan, want elektro is mijn ding niet zo.

Ik gok dat het een vakantie taak is tegen 1 september dus?
    Jammer dat ik een drukke augustus maand te gemoed ga.

Moest het pas later zijn dan 1 september, dan zou ik het kunnen doen.

• Het moet eind september klaar om in te leveren zijn maar vanwege laatkomers wil ik het graag zo snel mogelijk afhebben. Het is mbo niveau 3 werk en bij de meeste zit wel uitleg. Wel jammer dat iedereen voor wiskunde gaat, daarom bied ik een redelijk bedrag aan voor elektro, morgen maar even de rest laten scannen.

O o
    /||\
    /¯\

• Ok ik ben er nu aan begonnen. maar ik verwacht wel als ik deze taak heb afgewerkt, dat ik mijn beloofde geld wel kan krijgen.

Ik zie dat er andere potentiele deelnemers zijn. dus ik hoop dat je je belofte wel zal nakomen. ant deze taken zijn belange niet moeilijk hoor :d

• Oke woensdag zal iemand die het wiskunde deel probeert zijn werk laten zien, hij wilt anoniem blijven maar tot die tijd is dat plekje gevuld.

Komt er een reden dat hij het niet heeft kunnen doen zal ik de mensen contacteren die mij prive berichten hebben gestuurd, om de taak over te nemen.

Ik neem aan dat Jordi dus het elektro gedeelte gaat doen, zoniet dan wil ik graag dat hij dat zo snel mogelijk laat weten zodat ik andere mensen de mogelijkheid kan aanbieden. ;)

Jordi begint dinsdag en kan het hopelijk in die week afronden zo niet dan moet je maar even vragen hoeveel tijd je er ongeveer voor nodig zal hebben.

Graag bij het uitrekenen van formules van elektro; gegeven:, gevraagd: en berekening: te gebruiken zodat het netjes blijft.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.08.12 23:51:38:
    Lijst van personen die bereid zijn de opdrachten te maken.
    2e persoon word gecontacteerd als de 1e persoon zijn werk niet afmaakt.

1. Jordi - Heeft elektro laten afweten.. (Kan eventueel wiskunde ook nog doen indien de vorige zijn taak niet afmaakt.)
    2. Ferhat.Remory - Elektro (Eventueel wiskunde)
    3. Scarface - Elektro

1. Anoniem - Begonnen met wiskunde op 10 aug - leverd woensdag zijn werk in.
    2. MJorritsma - Wiskunde
    3. Zwemmer - Wiskunde (Na aug)

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!