Volgende generatie mensen?

• Hallo,

Soms zit ik zo eens na te denken, en denk ik van; 'Wat hebben wij het allemaal toch maar luxe'.

De nieuwste speakers, tv-schermen, kleding etc.. Noem het allemaal maar op!

Het is in de laatste jaren alleen maar nieuwer, nieuwer nieuwer / Beter, Beter, Beter!!

In de laatste 30 jaar is er héél veel veranderd, zo hadden mensen nog geen tv's en nu IEDEREEN! Misschien eens interessant om het hier op CP het er eens over te hebben!

En wat er dan zowel nog allemaal in de toekomst kwa luxe kan gebeuren!?

Maak de slagzin af;

Ik denk dat er in de toekomst..

Ik zelf:

Ik denk dat er in de toekomst niet veel meer luxer kunnen gaan verwachten, ik denk dat we nu toch wel tegen 'Het Einde' van het luxe zijn, en het moeilijk word nog (veel) betere dingen te produceren/Creëren!

Met vriendelijke groeten,

SvenB

• Toen de plasma tv kwam was het echt top, toen kwam de lcd, en nu is er de led. Zelfs de 3D tv is op komst, mensen in de jaren 50 dachten waarschijnlijk ook dat het niet veel luxer meer kon dan elecktriciteit. Wellicht komen er in de toekomst auto's en bussen zonder chauffeur? Reis tripjes naar Mars? Word het leven ontdekt op een nog onbekende planeet en kun je daarheen emigreren? Komt er ooit een atoomoorlog en word de hele wereld vernietigd zodat er geen nieuwe luxe meer is? Het lot spreekt, wij zijn mensen die niet zover kunnen kijken. ;)

• Ik denk dat er in de toekomst wel degelijk veel kan veranderen aan het leven van de mens. Zo worden er elk jaar maar weer medicijnen uitgevonden tegen verschillende ernstige ziektes. Persoonlijk denk ik dat dit het hele mensen leven door zal gaan. Overigens zie je ook altijd van die films waar je vliegende auto's ziet. Wie weet kunnen ze dat in de toekomst cre?ren? We moeten er natuurlijk aan denken dat onze klein/klein/klein kinderen er later zouden rond lopen en je wenst de volgende generatie toch steeds meer luxe om te leven? Neem bijvoorbeeld de vele rampen die gebeuren in arme landen.

[offtopic](offtopic: joshua 3D tv's zijn zover ik weet al uit bij ons in de winkel in de buurt kun je het al bekijken dus neem aan ook kopen?)[/offtopic]

Joshua: Klopt, maar met op komst bedoel ik meer dat het steeds goedkoper word. Ze vragen nu namelijk bij de mediamarkt abnormale prijzen voor alleen ? bril.

RiiCky: wil je wel ff van me post afblijven! haha grapje, Nee klopt het is nu nog zeer duur te verkrijgen in de winkel. Maar, dat zal net als de lcd schermen steeds goedkoper worden omdat het oude niet tot bijna meer verkocht zal worden.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• De luxe worden heeeeeel klein in 2012 - 2013, er komt waarschijnlijk een zonnestorm en die is zo sterk dat die heel veel (bijna alle) elektrische apparaten stuk maakt. Volgens NASA.

PS Ze hebben berekent dat het repareren van alle schade ongeveer 8 jaar gaat duren.

• Ik denk dat er in de toekomst criminalspoint gebruikers nog minder verstand hebben en een vraag nog achterlijker gaan stellen.. :) Gelijk is het dan duidelijk en iedereen behalve de mensen in het rijtje vallen wat hierboven gezegd word moet het het wel met me eens zijn.

• Ik denk dat wij mensen de wereld stukje voor stukje kapot maken(correct me if i'm wrong), maar natuurlijk is het heerlijk om op deze wereld te leven zou niet weten waar ik anders heen moeT:O

• Je moet gewoon een architect inhuren om je wereld te vernieuwen, maar pas op dat je niet valt :o

Hopelijk heeft iemand door waar het om gaat ...

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Ik vind dat az gelijk heeft,
    natuurlijk gaat over 100000 jaar ofzo de aarde niet meer bestaan als we het milieu nog zo blijven vervuilen.
    Het is misschien eens een idee ( ik zeg een IDEE!) om een website te maken over milieu en de aarde.

• Ten eerste, lang iedereen heeft geen tv thuis. Als je naar die mensen in de sloppenwijken kijkt. Maar ik denk dat er nog meer komt. Robotten gaan meer werk doen en alles word veel makkelijker voor de mens. TV op stem etc.

• Alex,
    ik denk de robot laten stofzuigen xD:P
    nu ff ontopic
    zolang mensen de mileu zo blijven vervuilen wordt het aleen maar erger
    en de ontwikkeling van techniek ligt nooit stil
    over aantal jaren vliegen de auto;s loop je niet meer zelf maar heb je andere manier van beweging enz,

• Ik denk dat er nog wel iets komt wat we nu niet kunnen bedenken ...

200 jaar geleden hadden ze ook nooit gedacht dat er ooit zoiets "raars" als de auto zou bestaan.

Maar kijk,het is er nu :)

Mhm,er komt wel iets beter dan de PC :p

• Vliegende auto's , bril waarmee je kan telefoneren(bril menu:x) , machines in de keuken die iets klaarmaken(keuze menu , bijvoorbeeld pizza en dan komt er na 2 minute een pizza uit:x) etc

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!