Heey,
Heeft iemand UltimateCrime Source?
Zo ziet ie uit:
Op internet vind ik hem niet, iemand die hem heeft?
Heey,
Heeft iemand UltimateCrime Source?
Zo ziet ie uit:
Op internet vind ik hem niet, iemand die hem heeft?
crimesource.nl
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.05.09 10:29:16:
ik zou wachten tot juni, dan komt versie 2.0 uit, daar zitten minder bugs in, deze is te hacken met sql injection.
crimesource is sowieso al niet zo goed ^^.
jammer dat dein gestopt is met die OSvendetta, zo'n project heeft meer toekomst. tevens is vendetta beter dan de gamesource variant.
Wat is dan een goede source?
De CrimeSource mensjes laten nogal lang op zich wachten, met nieuwe versies. Er word wel veel aan de bugs gedaan, dat is een feit.
Ze gaan al naar een advocaat als ze vermoeden dat je iets wil verkopen, al is het enkel je domeinnaam, waar hun source op staat
Ik was der eerst een Moderator(h)
Een goeie source? Kopen. Alles wat gratis aan die sources is, is vaak belabberd:D
btw, betaald kan dat ook zijn
PWYL
CitaatIk geloof dat er in juni of juli de 1.4 uitkwam maar hier is de 1.3
Je bedoelt komt Zeker?
De 1.3 is zwaar buggy, dmv SQL injecties.
Dat is gewoon crimesource.
En UltimateCrime is mijn site lol
En of andere flappie ging een CrimeSource maken alleen met virussen en expres er ingeplaatste sql injecties en hem UltimateCrime Source noemen...
Dus als je deze zou hebben zou je er 1 met virussen hebben.
Je moet die van Frenzo hebbe
Ik heb hem ook gehad als je hem nog niet heb kan je me toevoegen dan pak ik hem in zip in en dan zijn er nog sommige dingen unbugged ook.
Als je hem met veel bugs wil downloaden an het op gratisscripts.net downloaden.
Ik heb deze source tijdenlijk online staat op http://maffia4maffia.nl
Het boeit me niet echt veel als je het op je site hebt staan, zoek alleen de source...
Het is de Crimesource source. Deze layout zit standaard inbegrepen. Je moet dan gewoon even van template wisselen als je jezelf admin hebt gemaakt. Ik heb deze ook ooit eens getest en hij zag er precies zo uit ;).
Ik heb het script ook al gepost kijk mijn eerste post op page 1:)
@CashMoneyZ
Wel zwak dat je mijn design jat
Spijtig dat ik nu door jou bumpen dit topic alsnog ga sluiten..!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!