19-09-10 - K.Rens
Het linker menu werd flexibeler, dankzij het schrijven van de titelkopjes via html in plaats van hardcoded in de afbeeldingen. Bovendien worden er nu tot 12 topics getoond in plaats van 10 en werd de OFF overal vervangen door een + teken, dit omwille van
Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker 2
- Jbouwen
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
aha nu wordt het duidelijker!
-
Zou die update lekker verwijderen en het oude terug brengen, vind dit echt super lelijk gewoon.
I love the old style (L)
-
Dit omwille van
-
IDEM
-
-
-
Jannick
Die was al weg vanwegge de RSS feed, maar die menu style moet echt veranderd worden.
Dit is echt een amateur beeld zoals het er nu uit ziet.28-08-10 - K.Rens
De updates werden verhuisd naar een aparte tab, omdat Google anders de updates indexeerde als pagina inhoud, in plaats van de inhoud van de pagina. -
Oohja; Maar weet je wat ik raar vind koen zet zoiets wel bij updates maar hij kondigt niks aan met een topic ofsow en hij maakt zen bericht niet af:p en az is alleen maar lief waarom ; kijk reacties terug:((
-
die is inderdaad weg ja er staan wel van die blauwe icoontjes
-
Mwah, denk dat het een kwestie van wennen is. En meen 'm laatst nog gezien te hebben, maar kan 't fout hebben
Ik vraag me af wie dat aparte ding eigenlijk nog gebruikte..
-
Hier kan je niet aan wennen, het doet gewoon zeer aan me ogen en ben gefocust op die lijnen in plaats van topic namen...
-
Reageert er iemand nog op mij?:p
-
uhhm wat zij je dan ?
het is zo asl Superior zegt best wel heel erg irritand
maar goed
-
Waarom missen er plaatjes van de layout van CP?
Ook klopt de tracker bij de lounge niet meer. Hij geeft nu plusjes en minnetjes aan.
-
hehe, ook goeiemorgen Jessewillem
-
@ jessewillem ook wakker ?
-
jessewillem
Dit is een update van koen, bagger of niet soms (xD) -
Citaat van JoeyB1996
Ik ben er ook:$ ik was donderdag jarig dus heb nu familie en vrienden feest:cheer:
Deze; die + en - staan ook bij updates
-
Koen is anders wel online, dus die kans kan er wel inzitten dat er iets geupdate word.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!