Aangezien mijn oude topic een beetje verouderd was, en er nieuwe informatie is open ik dit nieuwe topic.
Waar wij naar op zoek zijn:
Wij, 24/7 Gamer, zijn op zoek naar een aantal nieuwsposters (het liefst met eerdere ervaring), die game nieuws kunnen posten op onze website. Op het moment draait de website ietsje meer dan een maand en zijn er al best wat bezoekers voorbij gekomen, maar tot nu toe hebben we te weinig nieuwsposters op onze website waardoor we een gebrek hebben aan game-nieuws.
We zijn op zoek naar minimaal 5 nieuwsposters. De link van de website kan je krijgen via PM. Als je interesse hebt krijg je de mogelijkheid om een voorbeeld post te maken en als die er goed uit ziet ben je welkom in de nieuwe crew.
Wat krijg ik hiervoor terug:
Mijn partner werkt bij een goedlopende webdesign bureau in amsterdam. Zijn collega's/baas hebben connectie's met de grote mensen, en je kunt als crewmember-zijnde dus perskaarten verwachten voor grote events, exclusieve games en veel meer! Hoe beter het gaat met de website, des te meer we kunnen verwachten. Op het moment hebben we al kaarten mogen ontvangen voor het firstlook-event.
Natuurlijk is dit allemaal vrijwillig, en doe je dit vooral voor de fun!
Interesse en/of vragen? Graag PM of reageren in dit topic.
aub geen offtopic reactie's en dergelijke