Slicer/Baser Gezocht

• Hallo,

ik ben op zoek naar iemand die voor mij layouts wil gaan coderen, zodat deze layout's verkocht kunnen worden. De opbrengst van deze layout's word dan verdeeld onder ons, 50/50. De bedoeling is dat ik de layouts maak en dat deze dan door de slicer/baser worden gecodeerd en dat deze dan op mijn site worden verkocht. Ook zal de Major-Crime source worden verkocht op deze site. De prijs van de layout's zal tussen de 5 euro voor de .psd zijn en 10 euro voor de .html layout zijn. Op dit moment heb ik 2 layout's af die eventueel kunnen worden verkocht.

Ik hoop dat iemand dit project met mij wil aangaan.

Mvg, Gerben

Ik heb geen toestemming gevraacht omdat er geen crew lid online was.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • eventueel kan ik voor u slicen.

een 50/50 lijkt mij een uitstekende uitkomst.

voor intresse stuur mij een pm

ik slice wc3 xhtml browser cross firefox google chrome IE 7 & 8
    eventueel kunnen andere browsers ook op aanvraag

Sander

• [offtopic]Van iemand die website maakt word verwacht dat hij een layout valid kan maken de meest gebruikte browsers: safari, IE7 + & firefox.

En de organisatie heet trouwens het w3c, niet wc3.

Dus ik blijf mij afvragen waarom iedereen erbij vermeld dat ze het valid is, aangezien dat dit gewoon van jou verwacht word.[/offtopic]

jgdonleach, wat gebeurd er wanneer je de layout niet verkocht krijgt?
    Word de slicer dan ook nog betaald?

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Zoals u in het topic kan lezen is het 50/50. Dus als hij met bijvoorbeeld layout 2 niks verdient en met layout 17 wel dan is hij nog binnen.

• Citaat van devlover

[offtopic]jgdonleach waarom leer je zelf niet eens basen en slicen?
    [/offtopic]

Dit omdat ik nu eerst bezig ben om het designen goed onder de knie te krijgen, misschien komt hierna nog het basen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!