Ik zou graag willen weten wat deze site waard is, ik wil hem mogelijk verkopen.
Wat zou deze site waard zijn?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
1e euro of niks. Namelijk om de volgende redenen:
- Basing is slecht
- Design is slecht
- Systeem weet ik nietDus ik denk dat je alleen voor je systeem en domien nog wat kan krijgen.
-
Ik heb via andere info inderdaad een hoop info gekregen, en zal met dat gegeven zeker een hoop kunnen doen...
-
ik heb het even bekeken maar ben het totaal met shahiem eens. je basing is egt slecht heel slecht dit is gewoon te slecht voor woorden zie niet eens html/body tags staan moet raarder worden? enkel met het domein zou je wat kunnen.
-
http://validator.w3.org/check?…y)&doctype=Inline&group=0
Lijkt me duidelijk genoeg, werk eraan en maak het valid!, Verder vind ik je site niet echt bijzonder.
Werk eraan.
warde nu 15 euro
-
Wat is er duidelijk genoeg aan, of een site nu valid is of niet maakt echt geen bal uit hoor ...
CitaatGet Over It! Valid Mark Isn?t THAT Important!
I?m not saying that it?s OK to not close elements, not properly quote attributes, etc. What I am saying is that effectiveness is much more important than picture perfect markup. HTML Validator: go to hell. There?s absolutely nothing wrong with using custom attributes. Dojo uses custom attributes within the Dijit library so that developers can create widgets directly from HTML. And you know what? It?s fast, convenient, and allows the developer to move on with their lives. Get over it.
Look at Google, a company that employs some of the most intelligent developers in the world. At publish time, Google?s homepage has 37 markup errors and 3 warnings. I detailed markup errors on popular websites a while back. They all work perfectly. And have for a while. And will for a while. Get over it. -
Het maakt wel degelijk uit of het valid is of niet als je het teminste cross-browser wilt hebben.
-
Sorry, maar het valid zijn van een site heeft totaal niks te maken met het cross-browser maken van een site ...
-
-
Ja klopt idd want als je <br> doet in plaats van <br /> geeft die ook een fout aan
-
Mafiabase, dat hebben we totaal niet gevraagd.
Ik zou rond de 20 euro schatten qua php, want de stijl is inderdaad niets.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!