Posts by MrWasted

    Jah, maar WOuter was zo ongeduldig dat hij direct een rip-off makte van de layout van Ferhat en deze dan vrijgaf.
    Daarom heeft Ferhat niet betaald.


    Ferhat heeft mij al minstens 180 betaald voor scripting werk en er komt nog.


    Dus beschuldig hem niet altijd.

    Ow je voelt je groot :D,
    bewijs regel ik met crew wel :-).


    Jij een advocaat hebben je kan zelfs geen deftige layout aanschaffen en dan ga je advocaat regelen voor 130 (ongeveer) per uur. Maak dat een andere wijs hé, en ik ben geen kind sorry.


    Over de G4G source, dit werd al zoveel keer gemeld.
    Teksten, css etc. mag je niet gebruiken
    Afbeeldingen zijn illegaal
    Html is ook illegaal
    En ik zie dit nog allemaal bij jou. Verander eerst dit voor je je site online zet.

    Wij mogen dit gebruiken en 1 ik ben niet farhat/ferhat.


    Twee, het script mogen we gebruiken.
    Drie, de css heb ik geschreven, omdat mijn css-skills hoger liggen dan die van Ferhat, en dan rip jij men div .item etc, + de teksten.
    Ferhat is niet meer illegaal bezig, al een lange tijd niet. En met hem samenwerken is echt leuk, hij bied mij en vrienden domein en host aan. Hij is te vertrouwen, jij ript en dan noem je ons ripper. Sorry, je moet niet in je eigen wereld leven.
    Tevens heb ik Jordi Chamid gecontacteerd, hij zal nog naar je hoster (Versio) contacteren i.v.m. het illegaal gebruik van de clone van zijn source. Zie info ChamidMedia.nl.
    Ook, jij kan niet scripten, want ik heb je werk gezien qua scripting, leer tenminste php 4 - 5 en geen 3.
    Ook heb je de naam geript van men vriend Nick (straatbaas) door er een "je" achter te zetten. Dit is dus ook een idee dat je niets zelfs kunt verzinnen en dus ript.


    Heb je bewijs dat ik Ferhat ben, najah, je liegt dat je er zwart van ziet. Ik heb je host ook gecontacteerd en hun gingen zowiezo al iets doen wegens je illegale praktrijken.


    En mensen die Ferhat oplichter etc. noemen, toon dan is bewijzen, toon ze is per Pm.


    Dit moest er heel even uit, want devlover is ook een stalker, die Ferhat belde, hem oplichter noemde.
    Ja Ferhat heeft me alles vermeld.


    Dank jullie om dit te lezen.

    [offtopic]Je bent wel een ripper hé.
    Je hebt de helft van Ferhat zijn css geript (qua input velden, tekst, mouseover etc.
    Tevens had je de layout niet gekocht van Erik...[/offtopic]
    Nee dat is geen layout maar meerdere blokjes dat niet eens afgewerkt is.

    PHP
    if(isset($_POST['submit'])) {
            if (!$_POST['verify']){echo"Je moet een code opgeven.";exit;}


    "exit;} moet dan ook weg en


    Op regel 547 staat } die moet dan ook weg...


    Maar als je submit weg haalt werkt je script niet dus dats niet zo handig.


    Je kan liever alleen:


    PHP
    if (!$_POST['verify']){echo"Je moet een code opgeven.";exit;}
           elseif($_POST['verify'] != $_SESSION['verify']){echo"De code die je hebt ingevoerd komt niet overeen"exit;}


    weghalen en } weer zetten op regel 547. (als die er niet staat)

    Volgens mij wilt hij de layout verkopen, en vraagt niet om een mening ervoor te geven.


    ps. is dat een fout bij hostingpakketten? zwarte lijn gaat door in bg en bij andere is dat niet zo?

    Cijfer: 8/10
    Pluspunten: de kleuren ze passen echt goed!
    Minpunten: De menu's ze lijken niet echt goed te bespelen.


    linkerkant sterren etcetera zit niet goed vast
    Tips: Betere menu's maken en daarboven dat zwarte wat meer mix in kleur geven.
    Waarde: 25 euro+