Posts by Shahiem

    Hi,


    Ik heb windows 7 op mijn laptop, nu wil ik in bij bestand openen in me fonts map gaan. Maar dan zegt hij dat ik er niet in kan. Door administratie rechten ofzo.


    Hoe kan ik dit oplossen?


    Gegroet,
    Shahiem

    Als het nergens opslaat, reageer dan ook niet. Als een domein nieuwsbekendheid heeft, dan registreer ik dat.


    Als je er geen interesse in hebt, kijk er dan ook niet naar om.

    obamagotosama.nl


    Domeinnaam(en) te koop:
    obamagotosama.nl


    Huidige registrar:
    MijnDomeinReseller


    Statistieken:
    obamagotosama.nl | Osama is gevonden en vermoord door Obama.


    Betaling via:
    Paypal | Overschrijving


    Startbod: 15 euro
    Opbieden met: 1 euro
    Buy-now: 40 euro

    Site ziet er droevig uit, als bezoeker zou ik dan gelijk op het rode kruisje drukken.


    Misschien gaat El-Locos los van de dansvloer, maar dat ga ik niet echt met je website.


    Als suggestie kan je het wat op vrolijken door het misschien meer kleur te geven of meer informatie over El Locos vestrekken.

    Het is me gelukt, maar ik heb een formulier met meerdere inputs voor profiel tekst etc, en als ik die dan aanpas dan gaat mijn avatar weg.


    Hoe kan ik dat fixen?

    Hi,


    Ik zit al heel lang vast met me avatar script, en nu ben ik ten einde raad. Ik ben opzoek naar een avatar script die oude images verwijderd.


    Dus als je bijvoorbeeld eerst een .png bestand hebt, en je upload een .jpeg. Dat hij dan de png bestand verwijderd en de jpeg daar voor in de plaats zet.


    Ik zou heel blij zijn als iemand me hiermee verder kan helpen.(a)


    Groetjes,
    Shahiem

    Hi,


    Ja ik heb weer een wirelless probleem. Ik heb opeens geen internet, terwijl op anders laptops hier thuis het gewoon doet.


    Ik heb geprobeerd /flushdns , /renew maar dat werkt allemaal niet.
    Als ik ipconfig doe dan krijg ik bij media state te zien: Media Dissconneted.


    Hoe kan ik dit oplossen?


    Gegroet,
    Shahiem

    Hi,


    Ik ben bezig met een zakgeld ophaal script, nu wil ik controleren of je vandaag al zakgeld heb opgehaald.


    Nu heb ik dit maar als ik al in de database zit dan kan ik nog steeds geld ophalen, hoe kan daT?


    Bedankt.


    Gegroet,
    Shahim

    Hi,


    Ik zoek een prachtige header voor mijn nieuw HC versie. Omdat een designer te lang doet (2 dagen :')) Zoek ik iemand die een mooie header voor me in elkaar kan knutselen, maar van die brushes etc.


    Waarom doe ik het niet zelf? Nou omdat ik nog meer moet doen :)


    Dit was mijn vorige header. Maar die vind ik echt lelijk.


    Het moet gewoon goed overlopen, en ook leuke afbeeldingen inzetten ( Voorkeur: Death Eaters (Dooddoeners))


    Ik heb niet echt een beloning, maar je zal me erg echt mee hepen + Je naam komt op de site staan + We geven je op het spel 5000 galjoenen als bedankje. :)


    Gegroet,
    Shahiem


    Edit:



    Zoiets is ook leuk, maar deze was gewoon van internet geplukt, Afbeelding kan je wel gewoon van internet plukken, maar dan wil ik wel dat je er zelf bijvoorbeeld brushes enzo hebt in gezet :)

    Ik doe het liever met PHP omdat dat andere op de een of andere manier niet lukt :P


    Maar als ik nu $i = 0; doe dan weergeeft hij 0, terwijl er volgensmij 1,6 moet komen te staan :)