• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • - wat er beter kan aan de site?
    De teksten,
    ik vind veel teksten iets wat 'kinderlijk' over komen,
    Ik begrijp dat een site van een DJ iets wat luchtiger mag/moet zijn dan menig bedrijfswebsite,
    maar je probeert wel een product te verkopen (jezelf) dus zou nog eens over de tekst kijken,


    Ook zou ik de contact pagina vervangen door een contact formulier i.p.v. je 06 & een e-mail adres,
    beide om o.a. spam te voorkomen, en als je een telefoonnummer plaats, meld dan even van wanneer tot wanneer te bellen.
    Ik neem tenminste niet aan dat als jij midden in de les zit, dat je de telefoon gaat opnemen.



    - wat de prijs ervan is?
    De prijs is niet echt te benomen,
    dit omdat het een zeer specifieke website is, en het is altijd maar net wat de gek ervoor geeft.
    Maar ik vind het een mooi/professioneel uitziende 'one-page' layout.
    Indien deze zelf gemaakt is, is deze zeker enkele tientjes waard denk ik.



    - julie mening
    Zie hierboven xD

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Site ziet er droevig uit, als bezoeker zou ik dan gelijk op het rode kruisje drukken.


    Misschien gaat El-Locos los van de dansvloer, maar dat ga ik niet echt met je website.


    Als suggestie kan je het wat op vrolijken door het misschien meer kleur te geven of meer informatie over El Locos vestrekken.

  • - wat er beter kan aan deze site?
    Zeer simpel design, overigens geeft het mij ook niet het gevoel dat ik naar een website kijk die zich richt op muziek.


    - wat de prijs ervan is?
    5 euro

    - jullie mening
    Probeer creatief bezig te gaan met een nieuw design en geef duidelijker en socialer uitleg over wat je de mogelijke klant zal kunnen aanbieden.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!