Osama Bin Laden is dood!

  • Citaat van eeyk

    Hij is trouwens nog niet in zee gegooid hij is op dit moment in een extra beveiligd vliegveld in Pakistan.


    vandaar uit gaan ze hem in zee gooien.
    ze hebben zo juist een dna test gedaan met dna van zijn zus en het komt 99.9% procent overeen.


    dus het is hem zeker.


    Volgens de wiki pagina is hij diezelfde dag al in zee begraven.


    Citaat

    Op 2 mei 2011 werd Bin Laden gedood door Amerikaanse strijdkrachten. Dit vond plaats in Abbottabad, in de zwaarbeveiligde villa waar Bin Laden op dat moment verbleef. Zijn lichaam werd diezelfde dag op zee begraven.[7]


    bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Osama_bin_Laden

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Ik denk niet dat hij daadwerkelijk dood is... Maar wie ben ik?
    Deze man is al 15 jaar niet te pakken te krijgen en van de een op de andere dag is hij dood? Ik moet het nog maar zien.

  • Citaat van Nillas

    Ik denk niet dat hij daadwerkelijk dood is... Maar wie ben ik?
    Deze man is al 15 jaar niet te pakken te krijgen en van de een op de andere dag is hij dood? Ik moet het nog maar zien.


    Waarom zou hij niet dood kunnen zijn?
    Iedereen maakt wel eens een fout of zorgt ervoor dat hij ontdekt wordt.
    Wil niet zeggen dat als iemand al 15 jaar onvindbaar is, dat hij altijd onvindbaar is ;)

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Citaat van jgdonleach

    Ze bewaken die villa nog steeds, dus dat doen ze niet voor niks. Anders gingen ze wel naar huis toe.


    ik denk dat ze nog aan het onderzoeken zijn,
    naar misschien zijn adressen boekje :P
    of aanwijzingen voor nieuwen bommen.

  • @Sp1d3r, idd maar zoals ik al eerder zei een stunt van obama. En ik weet zeker dat als je iemand vermoord die al 10 jaar lang gezocht wordt, miljarden dollars geïnvesteerd & duizende moorden op zn naam heeft, die gooi je tog niet binnen 3uur de zee in?

  • Citaat van eeyk


    misschien is zijn baard zijn schaam haar van de echte osama :P
    zoals ik bij een jackass film zag xD


    Lol dat is wel erg ver gezocht :D
    Maarja wie weet ;)

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Citaat van jgdonleach


    Broer die hetzelfde eruit ziet?


    Ja dat zou wel kunnen ja, maar verder in de familie niet echt lijkt me, las toestraks ergens dat dna voor 99,9 procent overeen komt met het dna van zijn zus (weet even niet waar ik het las).
    Dus ja een broer zou eventueel nog kunnen...

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Ach en zo zal het ook aan de gang blijven...


    "actie is reactie" zeggen ze wel eens :p

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • [url=http://www.telegraaf.nl/buitenland/9678236/___Obama_wilde_bewijs_dood_Bin_Laden___.html?p=1,1]hier het bewijs[/url]


    [url=http://www.telegraaf.nl/buitenland/9678162/__Eerbetoon_betogers_Bin_Laden__.html?p=10,1]en hier de volgende problemen[/url]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!