Sloosmedia 2010-ontwerp!

• Aangezien ik steeds serieuzer bezig ben met Projecten & Diensten.

Heb ik een nieuwe Layout laten maken.
    De reden daarvoor is omdat ik binnekort Kvk/Btw ga aanvragen en met een eigen CMS kom.
    Verder had ik gewoon een uitstralende website nodig.

Graag wil ik jullie mening:
    http://sloosmedia.com/2010/

Sub-pagina`s zijn nog in aanmaak.

• Citaat van ssjharry

ik vind de lay-out heel mooi.
    maar dat roze kleurtje vind ik persoonlijk niks.

maar tog een mooie lay-out.

9/10

homofoob.

Go pink :P Mooie layout

8/10

• Wie/wat is WS Webs?

Citaat

Uw photoshop file omzetten naar een html file? Laat WS Webs dit voor u doen en wij leveren een layou...

(Bij diensten)

Layout is wel heel erg mainstream, wellicht een wat softere look? Ik heb sterk de indruk alsof ik het al een keer heb gezien.

• Sorry als ik zoon site zie ben ik al meteen vertrokken met al dat roze.

Kijk wat rickvbeek al zij en liet zien. Dat is nu professioneel en daar wil ik wel op rond kijken maar ja zoals de mensen hier al zeggen moet er nog wat gebeuren voor dat je een nieuwe site hebt.

Succes daarmee

• Je wilt niet naar een site kijken waar een klein beetje roze in zit, maar een site waar 50% paars in zit is dan weer wel ok?

Ik vind de layout eigenlijk best proper, het is clean, straalt rust uit en al de nodige info staat erop.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Citaat van mrmike

Sorry als ik zoon site zie ben ik al meteen vertrokken met al dat roze.

Kijk wat rickvbeek al zij en liet zien. Dat is nu professioneel en daar wil ik wel op rond kijken maar ja zoals de mensen hier al zeggen moet er nog wat gebeuren voor dat je een nieuwe site hebt.

Succes daarmee

[offtopic]Ah, ja, er zit roze in. Dat kan niet hoor! Dat is een kleur voor mietjes :-)[/offtopic]

Het klopt absoluut dat roze heel verkeerd gebruikt kan worden in layouts. Toch is en blijft roze ook gewoon een van de kleuren welke wij kennen is er niets gek aan. Maar ik ben het wel eens met het feit dat het hier niet helemaal goed is toegepast.

• Ik vind het een zeer nette lay-out.

Ik ben een man maar dat roze spreekt me juist wel aan, dat laat zien dat het bedrijf doet wat hij wil en het dus ook durft.
    En niet bepaalde stappen niet onderneemt ondanks dat er ander kleurgebruik gemaakt word.

Maar ik geef je een 9/10 ;).

• Ik vind persoonlijk het werk van Nocompare mooier . ;)
    Maar dat is mijn mening.

De layout die je nu hebt is wel rustig alleen vind ik hem niet zo professioneel over komen.
    Verder misschien hier en daar beetje aanpassen zodat hij wat strakker word.

Ik ben benieuwd als die af is . ;)

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Je moet hem online zien met de sub-pagina`s die ik ook laat designen :)

Verder ga ik niet maanden aan Sloosmedia werken maar aan Sloosmedia-Projecten.

Bedankt iedereen voor jullie beoordelingen en vindt jullie echt positief! :cheer:

No-Compare maakt niet wat ik wou, en ben me 50 euro voorschot kwijt...
    En nu liegt die alles bij elkaar, dus pas ook op met bedrijven en ga zeker geen 50% vooruit betalen.
    ( Want die hebben ze dan al in hun zak )

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!