WK 2010 finale
- Dpm_x
- Closed
-
-
-
klopt terecht een goal maar ik vind dat Nederland buitengewoon goed heeft gespeeld! Ook mooie kansen meegepikt->2 van robben->die zeker een goal hadden kunnen zijn vodn ik. ook spanje een paar mooie kansen waarvan 1 benut!
-
-
Eeerlijk .. Maar Nederland heeft veeel,heel veel fouten gemaakt
-
wuahahaha, octopus heeft niks mee te maken die octopus zegt alleen wie wint gelovigen geloven er heilig in als je dat onzin vindt dan is t onzin toch???? Ligt er maar net aan hoe gelovig je bent!!!!! :cheer:(h)Octopus RESPECT(h):cheer:
-
az die octopus was gwn omgekocht ja :o of was gwn een fan van spanje zo simpel is dat (xD) ha weetje ik bekijk het zo:)
nl heeft niet gewonne de ploeg waar ik voor supporte als mijn buurland
kijk ze hebbe wel de finale weer meegemaakt en dat is ook goe vind ik zo
-
-
Wel geniaal dat al die Nederlanders nu een excuus hebben & die ook meteen gebruiken:)
-
-
alle 7 duitse wedstrijden xD en finale waarbij duitsland niet eens deelnam geen geluk meer hoor:O
-
je gaat me niet zegge dat die octo helder ziende is hoor:p anders ga ik er morge eens heen om te vrage welke lotto cijfers en over weekje valle:p
-
Citaat van svenneke
je gaat me niet zegge dat die octo helder ziende is hoor:p anders ga ik er morge eens heen om te vrage welke lotto cijfers en over weekje valle:p
hij voorspelt alleen duitse voetbalwedstrijden en finales voor het EK/WK! Lotto dus niet svenneke!:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.07.10 01:33:38:Citaat van Dpm_xWel geniaal dat al die Nederlanders nu een excuus hebben & die ook meteen gebruiken:)
Welk excuus? -
-
Dat mysterie van die kneus is al opgelost...
-
Octopussy is echt totaal niet betrouwbaar hoor dit WK had hij alles toevallig goed (ook raar dat hij alleen duitsland voorspelt als hij zo goed is)
Maar vorig EK had hij wel degelijk de finale fout! Dusja zo goed is hij ook weer niet.
Maarja Nederland speelde objectief gezien enorm slecht. Dit was de slechtste finale die ik ooit gezien heb. Nederland moest continu zichzelf redden dmv overtredingen en dode spel situaties.
Wat nederland deed vond ik weinig voetbal aan, ook spanje vond ik niet goed voetballen. Maarja de finale is een keer weer bereikt en dat is al mooi.
En mooi voetbal hoeft niet altijd inefficiënt te zijn.
-
-
Citaat van ProjectB
Klopt waarschijnlijk ook niet , want 2 jaar geleden koos die voor Duitsland ipv Spanje -
ach die octopus zegt helemaal niks. Zo kunnen wij zelf ook van die klote testen gaan doen (xD)
Ik bedoel waarom zouden wij ons daar anar leiden?
-
en hoezo heeft octopus zovaak geluk! Mensen zijn jaloers(a)
-
Ik houd bij het volgende EK mijn hond wel even 2 snoep-brokjes voor.
In elke hand één.
Benieuwd wat zij zegtLars
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!