WK 2010 finale

• az, dat rood was meer dan terecht, had hij die andere niet tegengehouden stond hij alleen voor de goal, dus het was een fout in een beslissende fase, wat geel betekend.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• klopt terecht een goal maar ik vind dat Nederland buitengewoon goed heeft gespeeld! Ook mooie kansen meegepikt->2 van robben->die zeker een goal hadden kunnen zijn vodn ik. ook spanje een paar mooie kansen waarvan 1 benut!

• Citaat van retefreter

ga wel lang dure :}

hoe te langer hoe te beter hopelijk gaat die hard leide dan :p
    wat een domme onzin :p een octopus late verzuipe:p

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• wuahahaha, octopus heeft niks mee te maken die octopus zegt alleen wie wint gelovigen geloven er heilig in als je dat onzin vindt dan is t onzin toch???? Ligt er maar net aan hoe gelovig je bent!!!!! :cheer:(h)Octopus RESPECT(h):cheer:

• az die octopus was gwn omgekocht ja :o of was gwn een fan van spanje zo simpel is dat (xD) ha weetje ik bekijk het zo:)

nl heeft niet gewonne de ploeg waar ik voor supporte als mijn buurland :) kijk ze hebbe wel de finale weer meegemaakt en dat is ook goe vind ik zo :)

waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• svenneke dat is jouw visie maar een ocotpus beïnvloedt het voetballen niet:O? hij geeft ook maar zijn mening!

The rise of Atlantis->octopus->komt uit atlantis^^:D->vandaar de speciale gaven!->hij is Poseidon god van t water!

• Citaat van az

svenneke dat is jouw visie maar een ocotpus beïnvloedt het voetballen niet:O? hij geeft ook maar zijn mening!

ik ben maar aan het zeveren over die octopus kijk heeft gwn al paar x geluk gehad dat die juist zat en nou krijgt die gwn een koekje:p

• je gaat me niet zegge dat die octo helder ziende is hoor:p anders ga ik er morge eens heen om te vrage welke lotto cijfers en over weekje valle:p

• Citaat van svenneke

je gaat me niet zegge dat die octo helder ziende is hoor:p anders ga ik er morge eens heen om te vrage welke lotto cijfers en over weekje valle:p

hij voorspelt alleen duitse voetbalwedstrijden en finales voor het EK/WK! Lotto dus niet svenneke!:P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.07.10 01:33:38:

Citaat van Dpm_x

Wel geniaal dat al die Nederlanders nu een excuus hebben & die ook meteen gebruiken:)

Welk excuus?

• Citaat van az

hij voorspelt alleen duitse voetbalwedstrijden en finales voor het EK/WK! Lotto dus niet svenneke!:P

pfu dan is het geen goede octo :o ik hoop dat hij de volgende x faalt ja :o:p of ik ga hem eens lekker verzuipe :p

• Octopussy is echt totaal niet betrouwbaar hoor dit WK had hij alles toevallig goed (ook raar dat hij alleen duitsland voorspelt als hij zo goed is)

Maar vorig EK had hij wel degelijk de finale fout! Dusja zo goed is hij ook weer niet.

Maarja Nederland speelde objectief gezien enorm slecht. Dit was de slechtste finale die ik ooit gezien heb. Nederland moest continu zichzelf redden dmv overtredingen en dode spel situaties.

Wat nederland deed vond ik weinig voetbal aan, ook spanje vond ik niet goed voetballen. Maarja de finale is een keer weer bereikt en dat is al mooi.

En mooi voetbal hoeft niet altijd inefficiënt te zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!