Hallo CP
Ik ben opzoek naar iemand die mijn in en outgame goed kan slicen. ik heb het hiervoor door iemand laten doen die het echt verkloot heeft dus ik hoop dat iemand met een beetje skillz dit op zich wil nemen. voor meer info stuur een pm.
danku
Hallo CP
Ik ben opzoek naar iemand die mijn in en outgame goed kan slicen. ik heb het hiervoor door iemand laten doen die het echt verkloot heeft dus ik hoop dat iemand met een beetje skillz dit op zich wil nemen. voor meer info stuur een pm.
danku
Altijd handig om te zeggen wat je budget ervoor is.
Reken maar op meer dan 15 euro als je zoiets wilt hebben
ja weet ik ook. mijn budget heb ik nu op 25 euro staan. lijkt me zat aangezien de meeste van jullie dit doen voor jullie plezier/voor ervaring.
Nee joris je moet niet denken dat mensen dit altijd voor hun plezier doen dit is voor sommigen een hobby en voor sommigen hun werk voor 25 euro kun je het wel voor mekaar krijgen denk ik je moet eens aan Cas vragen misschien dat hij dit wel voor je wilt doen.
of lhmedia die doet het voor 9 euro..
Citaat van mafiabaseNee joris je moet niet denken dat mensen dit altijd voor hun plezier doen dit is voor sommigen een hobby en voor sommigen hun werk voor 25 euro kun je het wel voor mekaar krijgen denk ik je moet eens aan Cas vragen misschien dat hij dit wel voor je wilt doen.
Er zijn zat mensen welke niet alleen maar aan zichzelf denken en voor alles geld moeten zien!
Ik wil het wel doen Gratis maar ben er niet goed in,
En ik wil er meer ervaring mee krijgen
Is er al iemand gevonden voor het slice?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!