Posts by jorisgast

    Hallo allemaal,


    ik ben na een lange tijd maar weer eens verder gegaan met mn criminal.
    ik heb alleen een probleem. ik heb op een aantal pagina's problemen met het rechter menu.


    het rechter menu verspringt vaak opeens.
    het gaat nu eerst om de winkel.
    script:


    op mijn site kan je met een demo inloggen.
    demo - demo.


    aan de linker kant staat wapenshop, hier kunt u zien wat er fout gaat. ik zit er al heel lang mee te prutsen maar het lukt me gewoon niet.
    ik hoop dat jullie kunnen helpen.


    http://www.righelli.nl


    groeten joris

    menu right:

    index:

    Hallo Cp,


    ik heb een vraag, er zit een fout op mijn site kom ik net achter terwijl ik hem online wil gooien, maar ik kom er niet achter wat er fout is.


    http://www.righelli.nl
    je kan inloggen met demo - demo.


    en dan bij crime, rechts in het menu.
    ik weet niet wat er fout is.


    hier het crime.php script:


    Het probleem is dat het menu fout staat.. en gevangenis header staat er opeens, ik word gek :$


    Hartelijk dank alvast!:cheer:

    Hallo cp,


    Ik ben opzoek naar een goed werkende source die goed werkt zonder bugs.
    ook graag zou ik hebben dat het een moordsyteem bevat.


    Ik heb ook wel een budget dus graag hoor ik in een pm wat u aan kan bieden.


    Gr


    Joris Moen

    Beste mensen,


    Ik zoek iemand die voor mij, mijn site kan slicen/basen. Ik heb hier een budget van 50 euro voor. Indien u interesse heeft stuur ik in een pb de plaatjes.


    MVG


    Joris Moen(h)

    ja weet ik ook. mijn budget heb ik nu op 25 euro staan. lijkt me zat aangezien de meeste van jullie dit doen voor jullie plezier/voor ervaring.

    Hallo CP


    Ik ben opzoek naar iemand die mijn in en outgame goed kan slicen. ik heb het hiervoor door iemand laten doen die het echt verkloot heeft dus ik hoop dat iemand met een beetje skillz dit op zich wil nemen. voor meer info stuur een pm.


    danku

    Cijfer: 8
    Pluspunten: strakke layout, menu, kleuren
    Minpunten: de header
    Eventuele waarde: eh ik denk dat je hier best 100 voor zou kunnen vangen

    Kijk ik vroeg om een Pm.. ^^
    Zeker met het oog op budget enzo doe ik dat lioever via pm;)
    dus als je nou interesse hebt pm me dan.


    Groeten

    Hallo CP leden.


    zoals misschien sommige van jullie wel gelezen hebben ga ik samen met mijn vader een nieuwe site opzetten, waarvan wij verwachten dat het heel erg succesvol gaat worden, hoe het precies zal worden verklap ik nog niet, dat komt later.


    Ik ben nu alleen opzoek naar een designer, iemand die wel wat moois kan afleveren en plezier heeft in het maken ervan. Mensen die interesse hebben PM me dan aub.


    Met Vriendelijke Groet


    Joris Moen

    ja klopt, het artikel heb ik ook al gelezen, we passen het zo aan, dat op de punten waarop die site gepakt was, wij niet pakbaar zijn.
    kleine aanpassingen etc.
    Maar oke, volgensmij mag hier wel een slotje op aangezien iedereen er wel een beetje hetzelfde over denkt.


    fijne dag nog ;)

    oke, nja we gaan het allemaal uitzoeken, mocht ik meer weten zal ik jullie het ook laten weten, altijd leuk toch :D
    bedankt voor jullie moeite!

    diestro het klopt wat je zegt, maar voordat we het online zullen gooien checken we zulke dingen allemaal nog na;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.10 15:13:34:
    en anders hebben we plezier gehad met het maken van een site ;)

    Citaat van diestro

    Je weet trouwens dat dit soort sites in Nederland inprincipe illegaal zijn. Omdat je moet betalen om te bieden valt dit onder kansspellen en als je dit dus wilt doen moet je een kansspel vergunning hebben ;)


    Jaa, dat weten we. En daar gaan we ons van tevoren ook nog goed in verdiepen, we beginnen rustig met een opzet.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.10 14:17:07:
    correctie het is geen kansspel, de mensen bieden zelf, maar het is niet als poker oid.

    Hallo,


    Ik ben van plan om samen met mijn vader een nieuwe website op te gaan zetten in de trant van: http://www.bidrivals.com/nl/


    Mijn vraag is hoe je zoals bij deze site te zien is de biedingen kan vernieuwen zonder dat je de pagina moet refreshen.


    Met vriendelijke groeten.



    Joris Moen