Hallo cp'ers,
Ik zoek een script dat ik mijn broncode kan beveiligen.
Zodat ze dus de broncode niet kunnen lezen.
Ik heb al gezocht op google maar vind niks?
Broncode
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ioncube loader en Zend Guard
-
Ik had het zo gedaan..
http://www.helpmij.nl/forum/sh…-beveiliging-van-broncode
Zie 5de reactie.. -
Gewoon uit interesse, waarom zou je dit überhaupt doen?
Tenzij je zelf nooit naar de broncode kijkt van andere sites, vind ik dat je dit zelf niet mag doen, gewoon uit respect voor andere mensen.
-
Er is geen manier om het tegen te houden. Een paar tips wel ja.. Maar waarom zou je dit überhaupt willen?
-
Nou omdat mensen je ook kunnen hacken met bron code dat ze de wws zien van mensen:p
-
-
-
-
Meestal word je doorgelinkt naar een blanco pagina
Niet naar een upload site ?
Ze zetten meestal de downloads op hun eigen ftp of op een betaal venster zoals mollie -
Citaat van fitim-123
Hack site's dat je moet bellen en dat je dan word doorgelinkt,
Die doorlink zie je ook in de bron code dus een megaupload site of iets anders.8-)hahaha, dat gaat wel iets anders hoor :p
Via een broncode kan jij echt niet zomaar een server hacken, daar komt veel meer bij kijken dan alleen een broncode wat overigens Cliënt-side is en niet Server-side gaat je dus nooit lukken, tenzij iemand een bagger programmeur is en alles zo plaatst maar dat betwijfel ik..
-
De broncode geeft alleen de HTML, CSS, JavaScript, Ajax broncode weer.
Omdat dit dus clientside is.
PHP is serverside, en kan je in geen broncode vinden, omdat PHP de output via HTML verstuurd.Je kan alleen een layout stelen, afbeeldingen, JavaScripts, Ajax Scripts etc.
Dus, sla die info gewoon op in een SESSION of in de database
Lars
-
Dit is helemaal niet mogelijk, vooral niet om 'hacken' tegen te gaan, want die mensen weten wel hoe ze bij een broncode moeten komen. Zolang de broncode leesbaar is voor de browser, is het ook leesbaar voor de gebruiker, en het is wel zo praktisch als de browser de broncode kan lezen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!