OSmaffia.nl

• Beste CP-ers,

Ik vind het echt heel raar dat ik in mijn tijd dat ik hier op CP zit echt al heel vaak berichten over mensen heb gelezen die een open source gaan maken.

En toch zijn er vrij weinig sources die ook echt zijn afgemaakt.

Daarom denk ik dat het misschien beter is dat wij als CP-ers gaan samen werken een een goed script maken dat makkelijk hanteerbaar is maar ook goed in elkaar zit qua scripting.

Wat vinden jullie?

Met vriendelijke groet,
    Stan

PS misschien is het wel leuk als mensen met ideeën komen, er is al een PM onderweg met de vraag of ik scripters mag recruiten.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat idee had ik ook al met mijn source, die van de grond opgebouwd is. Maar ik weet niet of ik het wel echt wil doen. Want er heeft veel tijd ingezeten.

Maar leuk idee verder;)
    Dan hebben hier misschien ook wat minder gedoe rondom illegale en vol bugs zittende sources.

• Citaat van V-Ronaldinho

stan
    Ik geloof ook dat jij is een Layout had gemaakt voor
    een Open maffia source Ik heb die ook nog nooit gezien op criminalspoint ofwel je vroeg zelfs nog wat iedereen van die layout vond

Euhm je bedoelt extreme war? destijds is dat een misverstand geworden want ik zou die nooit vrijgeven (xD)

• Niet om af te gaan kraken, maar OSVendetta zou het ook helemaal worden, en volgens mij nog een paar andere initiatieven. Desondanks echt enorm veel succes, moge het eindelijk wat worden. ;)

• Citaat

Niet om af te gaan kraken, maar OSVendetta zou het ook helemaal worden, en volgens mij nog een paar andere initiatieven. Desondanks echt enorm veel succes, moge het eindelijk wat worden.

Ook hebben wij erg getreurd om OSvendetta maarja daar moet je mij niet op aanspreken want wij konden daar niks aan doen.

Besides that lees even de topic start daarin staat dat dit o.a. de aanleiding is voor dit project.

• @stan leuk initiatief maar als iedereen er aan meewerkt en iedereen script op zijn stijl komen er dan geen misverstanden? (verwijst naar larisgoed9 vs superior)

• Ik ben hier geen voorstander van. Net als wat eerder werd gezecht OSvendeta zou ook uitkomen. Er werden door gebruikers mooie designs opgebouwd en geholpen. En in eens plof weg!! je hoort niks meer van jullie.

Maar jullie zijn niet de enige hier zo zijn het er 80 misschien. Het zijn 10 t/m 18 jaar die een source willen bouwen maar TOTAAL geen kennis hebben van scripten dan alleen scripts aanpassen en dat is het ook weer een beetje.

Het zou fijn zijn als er iets komt dat eerst de source er al is zo dat de rest er verder aan kan bouwen. Dan pas ben je een opensource. Maar niet om Ideeën en dan misschien uitwerken.

Ik zie het wel weer ik denk dat er wel meerdere hier zijn die zo denken als ik.

MVG Mike

• Wat denken jullie ervan als we het volgende doen:
    Ik zet een SVN op, via CP, en daarop kan iedereen bijdragen.
    Elk uur wordt de SVN ge-exporteerd naar een live website, waar iedereen kan testen en kan zien groeien.

Het enige dat ik moet weten is:
    - Welke source nemen we exact als basis
    - Wie neemt de leiding van het project

Kan iemand me een lijstje sturen van alle beschikbare sources?
    Dan maak ik een poll waarin iedereen kan stemmen welke source hij graag wil als CP open source game.

• Waarom beginnen we niet gewoon met een nieuwe, vanaf de grond opgebouwde, source. Die gewoon een basis vormt. (iets in de trend van de originele criminals:p) En dan zien we wel verder. Zo heb ik mijn script ook gemaakt.

• Pas op wat je zegt he 10 t/m 18 jaar. Ben zelf 19 maar toen ik jonger was wist ik al veel over PHP en programmeerde in OOP.

Je moet wel op je tellen passen!

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Ik denk dat het verstandiger is als je eerst eens fatsoenlijk gaat overleggen wat voor source er komt, want je kan wel een mooie criminals maken, maar die is na de kortste keren toch weer ''saai'', omdat er al tig zijn, en dan heeft iedereen dezelfde weer.. ;)

Persoonlijk lijkt het mij een beter idee om wel een open source te maken, maar een geheel ander thema .. ;)

p.s., dit is mijn mening, ik zeg niet dat het verplicht is ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!