slotje(h)
slotje
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
ik had op http://www.nlcrimes.nl 78 leden
en nu op http://www.gangster-corruption.nl 9 leden. bestaat nog maar 6 dagen :p -
Het "OH KIJK MIJ NOU"-gehalte is hierbij wel heel erg hoog. Succes met je topic; het maakt mij - en ik zal lang niet de enige zijn - geen barst uit hoeveel leden ik heb, zolang ik er maar plezier in heb, en ervan leer.
-
ik wou alen weten welke site,s er bij cp zijn hoef ik niet elk profiel af
-
Ik had z'n 350 man met Corragio.
Vendetta source, ging best leuk =]Helaas was dat 3 jaar geleden, en kon ik niet goed scripten dus beveilig was *kuch*.
Ben nu wel nieuwe vendetta cloon aan het maken =]
-
Mafiabase stats:
Server tijd: 23:43:02
Criminelen: 2929
Online Criminelen: 4Beetje raar om hierover te gaan liegen...
En er is geen enkel lid actief bij jouw dus om hier nou een topic over te maken en zeggen dat je veel leden hebt is een beetje raar vind ik. Iedereen zijn power staat op 0 en de hoogste is 14.000 -
Statistieken
Totaal
5.296
0
Nieuw 24u
0Ben bezig met een V2 versie dus hij licht tijdelijk stil voor dit moment.
Wekelijks rond de 100 spelers nieuw erbij.
-
Bij welke site heb je dat dan?
-
@Nilas
Is nog een tijdje stil tot eind augustus, maar voor de geïnteresseerde kan ik wel bewijs plaatsen hoor.... -
Ik geloof je wel hoor. Vind het altijd leuk om naar andere sites van mensen hier te kijken
P.S. Mooie teller trouwens!
-
@Nilas
Bedankt, is Jquery dit heeft een maat van me gemaakt als tijdelijk pagina.Trouwens voor de mensen die wel bewijs willen, ik heb alleen tabel namen weggelaten die gaat jullie niks aan.
-
Ik heb maar 26 leden.
-
Ik op gangster-corruption nu alleen maar me eigen.
Database was verwijdert :p -
Aantal games: 1225
Totaal bezocht: 9475
Bezoekers online: 1
Aantal leden games: 1502 -
14 leden, voornamelijk mensen die hier op het forum zitten, en die mijn script hebben getest.
-
Op trainersdroom.nl heb ik momenteel 64 leden, hier ga ik deze week weer aan promoten, verdienlocatie.nl heeft iets in de 100 leden, deze site is nog niet af. En 123portfolio heeft 222 leden. Wel moet ik hierbij even meegeven dat 123portfolio nog vol bugs zit die ik er morgen uit moet halen.
-
Ik had een forum maar toen de domain verlopen was, was ik gestopt. Had maar tussen de 300 ~ 350 leden waarvan maar 6 ofsow online kwamen per dag en maar 2 ofzo iets gingen posten.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!