Waarvoor? spaarfonds.eu
Waarom zou ik een lay-out verdienen? Omdat ik als een van de enigste ervan overtuigd was dat nederland ging winnen Nee, geintje omdat ik van die site een informatie over spaarfondsen ga zetten, voor en nadelen en een vergelijkingspagina zoals kieskeurig en er dus een hoop mensen mee help.

Zomeraktie!
-
-
-
Waarvoor? : Voor thuglife.be
Waarom zou ik een lay-out verdienen ?
Omdat ik een lelijk layout heb en wil meer spelers aantrekken voor een mooie maffia layout ! -
Waarvoor? MaffiaStyle[offtopic] Draait nog local[/offtopic]
Waarom zou ik een lay-out verdienen?
Waarom niet:P. Nu ff sirieus; ik ben vanplan om er een open source van te maken omdat veel mensen een veilige bugvrije source willen(gratis). Ik wil ze zie kans geven. -
Waarvoor? http://www.strijdtegenconsumentenbond.nl
Waarom zou ik een lay-out verdienen? Omdat wij willen zorgen dat de consumentenbond stopt met mensen voor te liegen. -
Citaat van Mokerr
Waarvoor? MaffiaStyle[offtopic] Draait nog local[/offtopic]
Waarom niet:P. Nu ff sirieus; ik ben vanplan om er een open source van te maken omdat veel mensen een veilige bugvrije source willen(gratis). Ik wil ze zie kans geven.
Jij verdient die layout dus niet.
Dan gaan er nog meer criminals online komen waardoor de zelf-gemaakte spellen nog minder leden gaan krijgen.. -
Waarvoor? een community
ik ben al op 70% van scripting en nu zoek een mooie, maar toch zakelijke community layout. maar helaas kost verzekering geld ^o)
dus daarom kan ik er nu geen een betalen. daarom zou ik hem moeten winnen :cheer: -
-
maar ze 0wnen wel xd wij zijn door
dus niet zeuren maar juichen voor nederland :p
-
-
Je kan eigenlijk gewoon zien wie er geen verstand van voetbal heeft en wie wel... (xD):}
-
Inderdaad, jullie hebben er dus totaal geen verstand van8-|
-
-
Nu even ontopic alsjeblieft.
Dit is een verkooptopic met als Nederland wint een kans op een gratis layout.Geen discussie wie er beter is in voetbal / meer weet van voetbal.
ProjectB is gewoon gedist en nu dus ontopic
Lars
-
Omdat ik nu eerlijk gezegd niet de tijd heb en in de moot ben om alles te gaan verwijderen en te bestraffen wil ik nu wel even zeggen;
on-topic. -
Wel leuk dat je me poster ook te koop zet xd
Enkel had je me bed er wel af mogen snijden xd
-
Hijs netjes opgemaakt toch :p
-
Wanneer word de winnaar eigenlijk bekend gemaakt (h)
-
Morgen.
-
[offtopic]Zoals iedereen kan zien en wel weet, heeft ProjectB net zoveel verstand van voetbal als van webdesignen. Niets dus...[/offtopic]
Erg goede actie Joshua, ik heb misschien nog een groot aantal layouts nodig, en voor zo'n prijsje laat ik ze liever maken dan dan ik ze zelf maak.
Als je wilt stuur je je msn maar even via PM dat praat even wat makkelijker.
-
De winnaar is Robin, ik vind het initiatief erg leuk en het helpt de mens.
Robin, contact mij op MSN.
Voor de overige mensen, de zomeraktie duurt tot 1 september met mogelijke uitstel, een PSD lay-out op maat krijg je nu al voor 10 euro!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!