CitaatVoor de mensen die teveel drinken.
Tip!
Voorkom een kater, blijf dronken
Dat is aardig gelukt van het weekend... Maar als je echt 's ochtends weer een biertje los trekt... Dat gaat mij toch echt te ver, tenzij je op een jeugd camping staat, dat is een geval apart! :p
CitaatHet moet gezegd worden, al wie een kater heeft kan gewoon niet tegen bier ...
Je weet toch hoe je een kater krijgt? Heeft niet zoveel te maken met wel of niet tegen bier kunnen. Soms valt het goed, en soms niet.
CitaatEn inderdaad, drink gewoon met mate, als ik weet dat ik de dag erna niks te doen heb en gewoon kan uitslapen durf ik mij ook wel te laten gaan, natuurlijk niet overdreven, biertje of 5 - 6.
Iedereen drinkt er wel eens een paar te veel. Kan het verreken, nu zijn we nog jong, en je moet er toch van genieten. Vooral die tent feesten zoals we hier hebben is het lastig om je in te houden. Het is dan gezellig, en als je zelf geen bier meer hebt krijg je het wel van een ander. Of je nu 10 of 20 munten haalt, nuchter blijf je toch niet.
Maakt het uit, wordt er alleen maar gezellig van en de verhalen zijn altijd geweldig!
Dus mijn tip: Geniet er lekker van, maar niet als je de volgende dag naar school of werk toe moet. En op je 14 beginnen is ook niet z'n goed idee, dan is het wel degelijk schadelijk. En dat coma zuipen is me ook een begrip.. Zou niet weten hoe je dat moet doen, met alleen bier lukt dat nooit. Maar goed ook, levensgevaarlijk.