Hallo,
Ik zie nu steeds meer de source van LocoCrime in de ronde gaan. Maar mij vraag is, is er iemand die deze heeft?
En is deze source legaal/illegaal.. Laat het horen op dit topic!
Groetjes,
SvenB!
Hallo,
Ik zie nu steeds meer de source van LocoCrime in de ronde gaan. Maar mij vraag is, is er iemand die deze heeft?
En is deze source legaal/illegaal.. Laat het horen op dit topic!
Groetjes,
SvenB!
Ja , dat is dus een voorbeeld website waar je het absoluut niet moet kopen, aangezien de eigenaar van CrimeWay, illegale dingen verkoopt..
dit is legaal aangezien de maker van criminalsloco deze zelf aanbied voor 100 euro met doorverkoop rechten omdat de huidige eigenaar(mark van ciminalsloco.eu) hem had belazerd.
Maar is hij legaal?
@ SvenB
Volgens mijn is deze legaal.
Mits je een licentie ervan hebt gekocht bij de originele eigenaar.
@ skynet
hij is legaal
Ik vind het heel apart
Er moet bewijs komen dat CrimeWay dit mag verkopen, scheelt weer een hoop gelazer (ook voor later:))
AZ wat brom jij nou?
Ik ken geen eigenaar die mark noemt van criminalsloco hoor...
Zijn naam is MIKE en ik heb daarjuist met hem op msn gezeten en blijkbaar is de source totaal illigaal op crimeway...
Dus ik raad het zeker af om nergens te kopen alleen aan criminalsloco.eu zelf
Of je kan doen zoals ferhat hem stelen van mensen die een echte licentie bezitten ^o)
[offtopic]Hij is gewoon legaal je gelooft het of niet en crimeway heeft niks illegaals op crimeway.com
[/offtopic]
@ bever volgensm ij had het te maken omdat hij 1 malig 20 euro nodig had voor een source die hij zou kopen en deze is betaald en nu heeft hij de source weer gewone prijs gemaakt
Idd , niet kopen op CrimeWay..
Hij heeft zoiezo al geen rechten om de Mafiacorruption source te verkopen.
Ik ga dit ook melden bij de eigenaars van deze source en hoop dat ze er iets mee doen.:)
@ Mafiabase,
Wij waarschuwen mensen, want dingen verkopen waar je geen recht op hebt is triest..
ja dat maakt niks uit ik heb de source bij ferhat gekocht en als je bewijzen wilt van sources etc kun je me toevoegen op msn
Citaat van mafiabase[offtopic]Hij is gewoon legaal je gelooft het of niet en crimeway heeft niks illegaals op crimeway.com
[/offtopic]
@ bever volgensm ij had het te maken omdat hij 1 malig 20 euro nodig had voor een source die hij zou kopen en deze is betaald en nu heeft hij de source weer gewone prijs gemaakt
Jij en CwCw zouden echt verbannen moeten worden..
Iedereen weet dat die sources illegaal zijn , en hoe zou cwcw dan aan de Ownage source komen?
Ook gekocht zeker?;)
En als het de vendetta is met de layout van ownage , is het oplichting.:)
Voeg me gewoon toe als je niet geloofd dat deze legaal zijn zijn we meteen van dit gezeur af!
En zowiezo Mafiabase weet ook veel van cwcw af is wel toevallig hoor. en toevallig had ik vandaag nederlands en toeval word door mensen gecreeerd dusja8-)
we wonen dicht bij elkaar zoals we dit vaak hebben aangegeven en hij is vaak bij mij en omgekeerd
cwcw heb je bewijs voor doorverkoop?
wrong topic
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!