Beste cp'ers... Db-Maffia heeft afgehaakt omdat ik zijn gegevens wou voor ik hem de source gaf en woensdag betaalde maar hij wou die niet geven en dat vertrouw ik niet... Wil er iemand anders zich aanbieden ?
Mvg, Jerre
Beste cp'ers... Db-Maffia heeft afgehaakt omdat ik zijn gegevens wou voor ik hem de source gaf en woensdag betaalde maar hij wou die niet geven en dat vertrouw ik niet... Wil er iemand anders zich aanbieden ?
Mvg, Jerre
dan vertrouw je het niet jou verhalen kloppen niet en ik geef niet zomaar mijn Prive gegevens weg nee.
Veel succes met je lulverhalen;)
Ik vertel geen ***verhalen... Als je mij niet vertrouwd mensen praat dan maar even met Sh1ver die kent me in Real Life en zal bevestigen dat ik zal betalen
Ik betwijfel nu ook nog ernstig of de Source wel van hem is en of ie deze nergens geript heeft aangezien hij ook zegt de source eerst te willen geven dat k hem maak en als ie niet betaald ik de source mag hebben(waar ik overigens niks mee kan) Ik wil hem best helpen maar niet op de manier zoals hij dat wilt .
Jerre veel succes met het vinden van een persoon die je DB Goed in elkaar wilt zetten.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 13:25:22:
Wie zegt dat Sh1ver niet een dubbelaccount is van jou ?
Ik heb interesse, echter vraag ik een aanbetaling van plusminus 35 %, alvorens ik ga beginnen.
Privégegevens verstrek ik sowieso altijd, omdat ik altijd een soort van factuur opmaak, waar ook de gegevens in staan.
Db-maffia, als je iets aanbied, aan werk, vraag ik altijd naar gegevens van de persoon. Belazert de persoon me, kan ik gerechtelijke stappen ondernemen.
Ik betaal, en je moet ergens zekerheden hebben om contact te kunnen zoeken, via een normale weg.
@ Db-maffia : Sh1ver is hier gekend op cp vraag dat maar aan andere mensen
En nu terug on-topic
Jerre, neem contact met mij op via PM.
Ik verstrek het altijd voor het betalen, want stel: persoon X betaalt, en persoon Y laat niks meer van zich horen, dan is dat toch helemaal niet mogelijk?
Om alles eerlijk te laten verlopen, is het de beste manier EERST gegevens uit te delen, en dan te betalen.
@ durk : ben ik compleet met je eens ik stuur je pm
Tsja voordat er betaald word ja.. maar er word gevraagd om SNELHEID begin dit topic en als dat zo is dan lijkt me dat dat per direct is gezien de reactie van jerre.. en als ie dan opeens met allemaal verhalen aankomt die niet kloppen en dat ie opeens niet kan betalen
tsja
Db-maffia : met snel bedoel ik dan ook binnen de 2 weken ofzo... Ook heb ik je commentaar in dit topic niet langer meer nodig dus alleen nog nuttige reacties aub
je hebt een topic gemaakt om 10:22:20 en je volgende reactie met :
Willen jullie aub zo rap mogelijk antwoorden :s ...
Ik zou zo rap mogelijk willen betalen en het online zetten..
is nog geen uur later?
Stuur me PM, ik kan je helpen, ik doe het zo snel als ik kan, want heb toch tijd genoeg over.
Ook ik doe niet hoge prijzen, via MSN praten we daar wel verder over.
Ok is goed...
@ db : de reden daarvoor staat al in dit topic !
Ik wil ook gerust die database maken
20€ voor een database te maken..
Voor 20 euro maak ik ong. nog een simpele website, de SQL wil ik voor nog geen 10 euro maken. Waarom extra veel vragen, ik ben niet zo duur:P
opmerking : Momenteel ben ik met Durk aan het onderhandelen... Aanbiedingen zijn dus niet meer nodig. Bedankt allemaal !:cheer:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!