** slechte hosting

  • Hallo leden van Criminalspoint en gasten,


    Ik wil melden dat ik niet tevreden ben, met een hosting, dus ik raad deze hosting af. Hosting naam is **, ik heb daar free-hosting gehaald was er begin tevreden over totdat het hosting ging verhuizen mij werd het beloofd dat het binnen 24 uur online zal gaan, maar toen er 48 uur overheen was gegaan zat ik te twijfelen, ik was mijn backups kwijt en ik kon ook niet op het ftp ik heb contact opgenomen met het eigenaar "***" of ook wel met "*******" bekend. Hij zij elke keer dat die te druk had maar toen er weken overheen was geweest ging ik telkens zeuren, en daarna heeft hij mij van msn verwijderd mijn beoordeling:


    host pakket: gratis host
    punt:2/10
    belofte:1/10
    uptime: slecht (weet niet hoeveel % voor mij 0)
    Hosting zelf: goed en snel veel ruimte
    vetrouwbaarheid: zeer slecht 2/10


    Dus neem geen hosting van ***! omdat IK het een slechte hosting vind omdat mijn forum nooit online komt op een freehosting pakket! en dat is ook reden WAAROM ik er voor niet zal betalen! Ik wilde ook betaalde host (later) maar nu ga ik dat niet bij *** doen maar een andere betaaldehost nemen (misschien). En ik wet dat het gratis host is dat betekent niet dat het eigenaar mij moet negeren en beloftes niet moet aanhouden en uptime erg laag moet zijn!


    Met Vriendelijke Groet,
    Tjeckit

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Best jammer dit. Maar dat is het leven. Je moet geluk hebben dat je een gratis hosting had! Er zijn nog genoeg andere gratis hostingen die wel goede support en bijna 100% uptime zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!