Ja he, best wel vreemd

Onnutige posts / berichten
-
-
-
Dit topic zakt weg en dat mag niet (xD)
-
Sorry, maar ik ga toch eventjes ingrijpen.
Van dit topic was het de bedoeling grappige nutteloze berichten uit andere topics te quoten. Jullie zijn nu eigenlijk meer aan het chatten, en daarvoor nodig ik jullie uit in de chat (die werkt toch?).
Ik weet dat dit het offtopic gedeelte van de website is, maar graag toch een beetje meer ontopic.
:cheer:
-
Ok killingdevil
We gaan proberen ontopic te gaan in een offtopic (xD)
:cheer:
-
Stefan, misschien leuk idee om een 'mooie, goed werkende' chat in te bouwen op CP?
Bij voorbaat dank.
-
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/8672.html
Stommer krijg je het niet. :p8-| -
Ok, ik verklaar dit topic officieel tot het stomste topic op heel CP en het lezen van dit bericht het grootste tijdverlies op heel de site (xD)
-
Zie dit topic niet als tijdverlies, maar als humor:D
-
Citaat van K.Rens
Ok, ik verklaar dit topic officieel tot het stomste topic op heel CP en het lezen van dit bericht het grootste tijdverlies op heel de site (xD)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.06.10 13:46:25:
Wat is trouwens het nieuwe account van -Nick? Wil diegene me een privéberichtje sturen? -
Koen bedankt voor die bloemen!
-
Graag gedaan, SkyNet... Ik ben Koen trouwens.
-
Haha shaggie, je bent mijn baasje (xD)
-
-
http://www.criminalspoint.com/…rban-script-probleem.html
Onderste reactie. wtf...
Edit by K.Rens: opgekuist.
-
strrev("!tiz ,ooD-yboocS");
-
Dit topic moet verwijderd worden!
want:
Kan je beter zelf sturen, verder is minder streng niet nodig aangezien deze community niet is bedoelt voor onzin. Verder zie ik jouw topic als een pure aanval op sloosmedia, zwartmaken is niet toegestaan op CP. Ook zie ik nergens in jouw topic terug dat jij opzoek bent naar een hosting.Dit is een bericht die ik ontving, en zoals je dikgedrukte ziet community is niet bedoeld voor onzin en dit toppic is 100% onzin. als hun graag precies willen zijn wil ik dat ook zijn en ik mag dat zijn, en dit graag niet verwijderen zonder een fatsoenlijke geldige reden.
-
Kom op man een beetje onzin mag ook wel!
Stijve hark! -
-
Doe ik altijd al netjes via PM
-
Citaat van SkyNet
Doe ik altijd al netjes via PM
Haha, wat beleefd maar als ik nederlands typ met piepkleine typfoutjes erin kan joshua het OPEENS niet lezen owja hij kan caps-lock woorden OOK moeilijk lezen ik snap niet waarom blijkbaar oogklachten maarja ik verbeter mijn fouten en CAPS-LOCK en daarna stuur ik weer een prive bericht
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!