Layout

• Beste leden,

Ik ben zelf bezig geweest om een beetje PSD layouts maken onder de knie gekregen ik ben er nog lang niet maar ik heb nu een layout die ik met doorverkoop rechten heb gekocht bewerkt hier de resultaat:

Layout 01: http://www.crimeway.com/layouts/layout 01.gif

Graag jullie reacties,
    Kritiek is ook welkom!

Ik wil zelfstandig psd layouts maken zonder ze te bewerken en als ik dat goed kan wil ik later leren basen ik zal de eerste paar layouts voor jullie gratis basen maar ik ben er nog lang niet dus jullie reacties zijn voor mij van groot belang:)

Met vriendelijke groet,

Cwcw

• Ik wil je niet afkraken hoor maar dit is gewoon http://www.crimeway.com/view_product.php?id=9

Gewoon het kleur aangepast en hier en daar iets verwijderd
    Dat ziet een klein kind toch...

Als je slim bent zoek je gewoon een designer die wil design maken voor jou...

Bv jij koopt in voor 50 euro per layout en je verkoopt op je site voor 10 euro of minder weet ik veel

Zo ga je meer succes hebben of dat je heel de tijd layout PSD's verbouwd enzo...

Succes verder....

• Citaat

Ik ben zelf bezig geweest om een beetje PSD layouts maken onder de knie gekregen ik ben er nog lang niet maar ik heb nu een layout die ik met doorverkoop rechten heb gekocht bewerkt hier de resultaat:

Zoals ik al zei ik ben net begonnen en ik heb inderdaad dat layout bewerkt :)

• Lelijk.
    Het is trouwens precies de zelfde als die van Dutch streets dus zoiets verklaard weer dat je niet kan designen .. wat een laag niveau weer mensen... ^o)^o)

• hij wil gewoon reacties en geen negatieve commentaar op persoon zelf :) hij wil BIJLEREN btw: de layout persoonlijk vind ik niet mooi aangezien het te donker is en te eentonig. blauw/zwart en wit meer komt er niet echt in voor.

4/10 van mij :cheer:

zoek op google:

photoshop text tutorials
    (zodat je leert u logo leuker maakt met gradient tool etc en wat 3d effects)

msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

• OFF: beetje respect voor mensen, allee mijn ouders hebben mij tog zo opgevoed :}

msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

• zoals ik al zij, meer kleuren gebruiken of gewoon minder zwart, je logo gewoon een text meer niet probeer die wat leuker te maken door bv een gradient op te zetten en een glossy effect.( zoals de vista bar) of de windows knop bij win 7. daarnaast het maffia logo is ook niet wauw, als je snapt wat ik bedoel. Het heeft niet dat WAUW effect.
    Grtz Kenneth:cheer:

• [offtopic]Belgium baby. hell yeah[/offtopic] :p

Retefreter dit heb ik ook geleerd...
    Maar soms is het wel nodig om sommigen hier op criminalspoint hard aan te pakken over hun gedrag..

Dit van cwcw draait natuurlijk op niets en zoals Skynet zei valt er niets te raten omdat deze layout gewoon namaak [offtopic]*kuch*[/offtopic] Ik bedoel herkleurd is...

Op zijn site zie je dat niet goed maar hier wel:
    http://nick.verdienlocatie.nl/voorbeeld.png
    Dan zie je pas dat er alleen wat gekleurd is...

[offtopic]Plaatje is nog aan het uploaden dus onduidelijke kwaliteit :$[/offtopic]

Dus ik ga volledig met SkyNet akkoord...

• jep nu je het zegt slaagt op niks maar hij is nog maar aan't leren e. ik ben ook begonnen met paint :p (xD) maar mensen afkraken slaagt ook op niks, heb je niks aan.

• Gewoon tutorials volgen en na enkele maanden zal het al wel beter gaan...
    Zoals je nu doet leer je (bijna) niets bij, behalve dan voor je allereerste keer dat je ziet hoe zo'n "ding" (ontwerp in .psd) er uit ziet.

[offtopic]Ik zie je al denken, pas na enkele maanden!?
    Inderdaad, meeste leden van Criminalspoint denken nog al eens iets te vlug dat het designen een heel gemakkelijke manier is om geld te verdienen...[/offtopic]

• Ik moet eerlijk zijn, het is een mooie layout.
    Alleen het sluit niet op mekaar aan.
    Die Cartoon, boventitel en dat geld achtergrond plaatje erachter past niet bij de meer futuristische design look van de blauwe knoppen.
    Je kan dan wel geen appels met peren vergelijken, maar je weet het verschil wel wanneer ze beiden op je bord liggen.

Probeer er een geheel van te maken, met een klassieke crime look of ga de kant op van het futuristischere design.
    Beide zullen er vast goed uitkomen, voor zover het nu te zien is.

Mvg,

• [offtopic]Yoichi, jouw signature is te lang[/offtopic]

Cijfer: 2/10
    Pluspunten: Dat mannetje en auto.
    Minpunten: De rest omdat het toch een bestaand layout is waarvan de kleuren veranderd zijn.
    tips: Volg tutorials en gebruik daarna je eigen skills.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!