Domein registratie

• Beste,

Ik wil een .nl domein registreren.
    Nu hadden ze bij transip.nl een korting.
    Maar dat gaat daar via automatische incasso.
    En dat heb ik liever niet.
    Dus weet iemand een registrar die niet duurder is dan €6,00 per jaar, en dat je maar voor 1 jaar registreert.

Bij GratisHostingEnDomein.nl hebben ze nu ook een actie voor 5 punten.
    Daar heb ik nu 1.8 punten, dus dan koop ik voor €5,00 wallie 4 punten.

Ik bestel liever niet via automatische incasso, en bij belvooreendomein.nl ofzo.

Bedankt alvast,

Lars

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Lars,

De kleinere hosters kunnen je vaak aan domeinnamen helpen zonder zware contracten en automatische incasso's. Probleem is wel dat een overschrijving even duurt, en zij dan ook nog eens via een tussenregistrar moeten registreren.

Groet,

Simon

• Antagonist heb ik ook goede ervaringen mee.

Dit zeg ik bij elke hoster, en dat ligt niet aan de persoon erachter of wat dan ook.

Wat mij opvalt is dat WJ-Solutions niet bekend staat in het registrar overzicht van de SIDN. Ik denk dus dat zij fungeren als tussenstation. Antagonist staat dat wel als Antagonist BV. Check voor details SIDN.nl.

• Ken genoeg webhosting bedrijven die erook niet tussen staan hoor.

Zie genoeg bedrijven die bijvoorbeeld hun domeinen inkopen bij Transip of bij mijndomein of noem maar op.

P.S. Indien je koppeling wilt kan je dit aangeven bij bestelling.

• Oja:
    Ik heb al betaalde hosting.
    Ik moet dus wel de domeinnaam kunnen koppelen aan dat hosting pakket (met nameservers)

Alvast bedankt,

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.10 15:04:49:
    Kan je btw bij versio nameservers ingeven van een andere hoster, en met overschrijving of ideal betalen?

Bedankt alvast,

Lars

• Bij mij kost het 5 euro wallie. Overschrijven kan ook dan duurt het wel 3 dagen langer. Bij ons kan je per mail of msn de ns doorgeven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!