Database maken

  • Beste leden van cp,


    Ik ben hier weer ééns met een vraagje he... :p


    Is hier misschien iemand die voor mij een database zou willen maken ? Het is namelijk zo dat ik de source al heb maar de database niet meer... De prijs is bespreekbaar...



    Mvg, Jerre


    :cheer:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Deze source is van een vriend van me... Ik mag zijn msn hier niet geven maar hij werkt onder de naam Sh1ver... Hij had deze source voor mij gemaakt maar zijn pc werd geformatteerd en de database stond daar nog op... Hij had gewoon geen goesting om die overnieuw te maken ;) Dat is bij deze opgehelderd... :cheer:

  • Citaat

    Deze source is van een vriend van me... Ik mag zijn msn hier niet geven maar hij werkt onder de naam Sh1ver... Hij had deze source voor mij gemaakt maar zijn pc werd geformatteerd en de database stond daar nog op... Hij had gewoon geen goesting om die overnieuw te maken ;) Dat is bij deze opgehelderd... :cheer:


    Aaah Sh1ver een bekende :)


    Welk bedrag heb je in gedachte?

  • Bedrag is vrijblijvend... Het is natuurlijk logisch dat ik voor de goedkoopste ga ;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.05.09 17:26:51:
    Voor de duidelijkheid... Ik heb al 2 aanbod's gekregen :


    1- Zowiso niet boven de 20 euro
    2- 5 keer bellen


    Ik zal dan ook ineens wat meer info geven over de source :



    Het gaat om een music lounge... Er zijn niet al te veel opties en Sh1ver zij dat het werk wel meeviel... Minder werk als een criminals...:cheer:

  • Mja ik denk dat het een 10 - 15 tabellen waren..
    De juiste hoeveelheid weet ik niet meer omdat het al lang geleden is dat ik deze source heb gemaakt en ik deze zelf niet gebrik :)


  • 5 keer bellen is niks.


    Ik trek me aanbod in, ik heb nog teveel te doen aan me eigen project :x


    Sh1ver ;) hoe weet je dat ik het ben, shit moet ik weer een nieuwe naam verzinnen (xD) nee geintje :) :p

  • 5 x 1,30 + telefoonkosten
    5 x 1,30 = 6,50 telefoonkosten is zeg maar je normale tarief van bellen

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Citaat


    Sh1ver ;) hoe weet je dat ik het ben, shit moet ik weer een nieuwe naam verzinnen (xD) nee geintje :) :p


    Haha, ja ik heb de nieuwsberichten op de beginpagina van tijd tot tijd gelezen en daar zag ik dat je jezelf voorstelde en dat je dus vroeger Soul was :p anders had ik het ook niet geweten hoor ;)(xD)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!