Posts by Sh1ver

    Citaat van tcbhome


    En denk niet dat deze persoon nog veel hier online komt.


    Ik kom hier nog wel online, ik heb het gewoon druk met herexamens, en zoals er vermeldt staat in de OP zijn de afbeeldingen gewoon illustratief, ik heb deze ergens gevonden. Ik verkoop ze niet want de prijs gaat louter om het script! Mijn excuses want ik wist niet dat deze afbeeldingen ergens aan toe behoorden. Zelf ben ik al lang niet meer actief in de criminals scéne dus kan ik ook niets meer van de sources van tegenwoordig.

    Ahzo ok :)
    Ja sorry ik wist niet dat jullie samenwerkte, tcbhome heeft idd een licentie.


    Wel het is makkelijk op te lossen gewoon de map met wenkbrouwen een nummer hoger geven dan hetgeen er voor zit, dus bv 01wenkbrauwen vergangen door 05wenkbrauwen ofzo :)

    Ow, nog niet gemerkt.
    Maar dit is binnen de 5sec op te lossen, namelijk elke map heeft een nummer en afhankelijk van deze nummer krijgt de layer een index toegewezen, dus als je de nummer van die 2 mappen wijzigt dan is dat in orde.

    Hoi iedereen,


    ik heb een avatar systeem gemaakt in jQuery en PHP (doormiddel van AJAX) dat je kan gebruiken voor in je maffia game te integreren of als standalone deel op een fun website.


    Alle onderdelen van het ventje zitten opgedeeld in verschillende mappen en worden uitgelezen doormiddel van PHP. Dit geeft dus een enorme flexibiliteit een aanpasbaarheid. Zelfs voor diegene onder ons die niet zoveel / geen ervaring hebben met scripten.


    Bij maffia games kan het bv gebruikt worden voor profiel afbeeldingen te maken. Dit kan dan door de gebruiker zelf gedaan worden en dan word dan gewoon in de database opgeslagen.


    Elke opgeslagen afbeelding wordt in een cache gestopt en kan dus van daaruit aangesproken worden. Ook is er ingebouwd dat als een andere gebruikers bv dezelfde avatar maakt als iemand anders dat deze dan niet nogmaals wordt opgeslagen maar gewoon die andere gebruikt ook.


    Indien interesse contacteer mij dan via PB.
    (Geen vragen om dit gratis te krijgen of dergelijk want daar reageer ik niet op :) )


    Noot: de afbeeldingen zijn niet van mij, ik heb deze via google gevonden. Ik wil wel custom-made afbeeldingen maken voor een kleine meerwaarde van prijs.


    Vragen en opmerkingen zijn steeds welkom, wel onderbouwd!
    Dus geen onnuttige commentaar..


    Mvg,
    Sh1ver
    :cheers:

    Web:
    - xHTML
    - PHP
    - SQL
    - ASP(.NET)
    - Javascript (framework: jQuery)
    - XML
    - CSS 2 & 3


    Overige:
    - VB(.NET)
    - JAVA
    - C#
    - C
    - C++ ( minder goed als C# & C gewoon )
    - ActionScript ( een heel heeél klein beetje :) )


    Dat was het zo'n beetje denk ik :)

    Ja wij leren het nu zo.. kan ik ook niets aan doen ?h :)
    + het zal misschien aan onze editor liggen, ik weet het niet.


    Maar back on-topic reacties?? Of moet jij dat niet zeggen? (a)

    Geen eens?? Kan jij het dan wel misschien vermits je er zo over doet dat dit een taaltje van niets is.. En ja C++ was ik idd nog vergeten. Al is dit volledig gebaseerd op C maar dan meer object oriented. :)


    En een budget heb ik niet echt, ik spreek dit gewoon af met de klant :) Want ik denk niet dat 14 - 15 jarige een normaal budget kunnen betalen :cheer:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.10 15:46:15:
    Klein kickje :cheers:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.06.10 13:15:58:
    Bummmmp :cheers:

    Ghoh, nee niet direct meer in de criminals wereld.
    Ik heb wel een website die ik een tijd geleden heb gemaakt:
    http://www.chirogust.be


    Daar heb ik gebruik gemaakt van PHP met database erachter uiteraard. Design heb ik ook gedaan, xHTML valid gemaakt etc..
    (Design is niet super ik weet het, maar ben dan ook geen designer :D )
    En dan nog jQuery voor het interactieve deel.


    Maar als men niet tevreden is over mijn werk verwacht ik ook geen vergoeding. Ik lever eerst het werk af! :)


    Maar bedankt voor me hierop te wijzen :cheer:

    Hey iedereen,


    ik ben nu al enkele jaren actief in de criminalswereld. (de oude rotten onder jullie zullen me misschien nog wel kennen). Laatste tijd iets minder omdat ik aan wat grotere project (non-criminals) heb zitten werken.


    Maar de laatste tijd heb ik terug zin om me wat met criminalsgames bezig te houden. Maar omdat ik te weinig tijd en zin heb om zelf een criminals uit de grond te stampen. Dacht ik waarom zou ik dan niet andere mensen helpen.


    Dus hierbij biedt ik mijn diensten aan in ruil voor een kleine vergoeding. Betaalwijze: Paypal alleen


    En wat zijn mijn diensten dan zoal kan je vragen. Wel dit kan vanalles zijn, PHP scripting (OOP, PDO, ...), CSS (optimizing), javascript (AJAX ~ frameworks), SQL, DB optimizing, DB design, ASP(.NET) ...


    Maar als u geen criminals heeft, kan ik u ook bijstaan in programmeerprojecten (VB(.NET), C, C#, C++, JAVA, ..)


    Indien je geïntereseerd bent stuur dan maar een PB naar me.


    Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag!
    Geen onnodige post of commentaar aub!


    Hopelijk tot gauw! :cheer:


    Mvg,
    Mathias

    Gaat het zo niet? Even snel getypt dus het kan fout zijn, maar de manier waarop kan wel werken denk ik...


    Citaat


    Sh1ver ;) hoe weet je dat ik het ben, shit moet ik weer een nieuwe naam verzinnen (xD) nee geintje :) :p


    Haha, ja ik heb de nieuwsberichten op de beginpagina van tijd tot tijd gelezen en daar zag ik dat je jezelf voorstelde en dat je dus vroeger Soul was :p anders had ik het ook niet geweten hoor ;)(xD)

    Mja ik denk dat het een 10 - 15 tabellen waren..
    De juiste hoeveelheid weet ik niet meer omdat het al lang geleden is dat ik deze source heb gemaakt en ik deze zelf niet gebrik :)