Oh ja helemaal vergeten dat het kindvriendelijk moest zijn XD

Nieuw spel
- L.Groot
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Het idee is binnen.
Ik ga dit idee hier niet openbaar maken, want dan beginnen meerdere mensen dit spelBedankt voor het meedenken iedereen.
:slotje:
-
Best wel gierig dat je het niet openbaar wilt maken. Ik bedoel, iedereen hier denkt voor JOU mee aan een idee voor een goede spel, en dan ontvang je er eentje via PM en wil je het niet eens zeggen:S Zoiezo kan 80% van de leden op CP niet eens scripten, dus waarom niet openbaar maken!?
-
Hoezo gierig?
Ik hoef toch niks weg te geven?
Nu zeg je eigenlijk: Het is stom van je dat je het idee voor een spel niet vrijgeeft.En ik heb jullie bedankt.
Ik hoef toch niet iedereen een kus ofzo te geven?
Of naar iedereen ?20,- over te maken?
8-)Lars
-
Het idee komt van mij, ik ben ene rl vriend van lars en heb hem dit idee voorgelegd.
-
Uhh, dat is redelijk kind vriendelijk hoor :P. Kijk maar naar de CA source... Daar zitten hoeren in xD.
-
leer omgaan met geld en run een eigen bedrijf - bedrijftycoon - je kan een club of restaurant en daarop kan je verder gaan etc leer je goed omgaan met geld en hoe het werkt in de economie!
-
-
AZ @ Die ga ik van je lenen:$
-
ah ga je gang maar! heb er momenteel toch geen tijd voor!
-
Wat een bullshit dat iets kindvriendelijk moet zijn. Toen ik rond 8-14 jaar oud was wilde het grofste van het grofste spelen.
Ontopic:
Ikzelf heb een uniek gameconcept in gedachten. Ik heb helaas niet de kennis om dit te verwezenlijken. Heb wel de macht van de pen om mijn briljante idee op papier te zetten. Nu ben ik bezig met het leren van scripten alleen dat lukt me niet echt. -.- Maar aangezien je jouw idee al binnen heb zal ik het niet hierbij vermelden.lollas
-
Holo habbo!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!