Pas op met Adwords (Google)

  • Beste Cpers,


    Graag wil ik jullie attent maken dat men op moet passen met google adwords.
    ik had voor de gein had ik google adwords genomen voor me nieuwe website te promoten
    had voor 180 euro erop gezet en keek vandaag en toen bleekt er in 2 dagen tijd 170 euro
    erdoor heen zijn gegaan.


    Dus ik op mijn statistieken kijken waar ze vandaan kwamen maar geen enkel persoon kwam vanaf
    google. Dat wil dus betekenen dat google zelf de tegoeden weg haalt en gewoon zeggen zoveel klicks
    dat er zijn geweest.


    Ook heb ik op me andere statistieken gekeken van een andere website die in de google machine staat al
    maar daar zie je dus wel dat er mensen mijn hebben gevonden met google en bing.


    Dus de statistieken die doen het wel goed, maar ik heb dus in totaal 170 euro verspilt en geen enkel bezoeker
    op mijn site gehad, ik wil jullie dus dan ook waarschuwen kijk uit wat je met google adwords doet.


    Ik heb inmiddels ook een email verstuurd naar google zelf toe en wacht daarop antwoord. Maar ik dacht wil jullie wel waarschuwen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Mijn ervaring met Google AdWords, en ook AdSense is ook hier slecht. Zoals jij het beschrijft heb ik het nog niet meegemaakt, maar het is ook absoluut geen systeem wat nou echt geld opbrengt. Ik stop liever een bak geld in een systeem als M4N of een van de vele anderen, waar je zeker weer dat je click/lead e.d. ook daadwerkelijk geld oplevert.

  • Weet je zeker dat het op 25 mei er ook écht opstond? Het ligt eraan waarmee je betaald heb, met PayPal en bankrekening heb je vaak - tenminste, ik wel - een vertraging, waardoor het erop kan lijken dat het er zo snel doorheen is gegaan.

  • Hoe kan ik ruiken hoe jij wilt gaan promoten? Ga daarom eerst goed lezen op de site zelf staat al genoeg uitleg maar je bent te lui om te lezen dan ga ik het ook niet uitgebreid uitleggen aangezien er geen korte uitleg bestaat. Je moet weten hoe je ermee promoot en dat weet jij niet.

  • Kijk wat je net allemaal typed? Dan zie je al dat je HET NIET WEET, je praat dikke bullshit, ga nou maar die site eerst goed is door lezen pff, toch geen moeite?


    En wat kom ik net kijken? Ik ben er sinds 2002 al sinds dat crimescripter ofzo van mats, volgens mij stamt klasje daar ook van af en ik en amper nog iemand hier, Maikel en Niels K. ook.

  • godborn heeft wel degelijk gelijk dat je moet opletten hoe je de boel instelt.


    Als je een website hebt die over WC papier gaat, die een pagerank van 0,1 heeft en amper in Google is te vinden. Moet je niet proberen je site te promoten op het woord 'weer', want dan worden je kliks er duur.


    Tenminste, zo is het mij verteld, heb er niet mee gewerkt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!