• Hoe slicen?
    Ga naar photoshop, selecteer de slice tool (C) en begin vierkantjes te trekken.


    Hoe basen?
    Geen idee, want enkel idioten noemen het basen.


    En zoals Niels zegt, leer html en css, want je layout omzetten naar html is niet meer dan dat, natuurlijk heb je een klein beetje gezond verstand nodig

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Citaat van W0utR

    Hoe slicen?
    Ga naar photoshop, selecteer de slice tool (C) en begin vierkantjes te trekken.


    Hoe basen?
    Geen idee, want enkel idioten noemen het basen.


    En zoals Niels zegt, leer html en css, want je layout omzetten naar html is niet meer dan dat, natuurlijk heb je een klein beetje gezond verstand nodig


    Jij bent zeker zo iemand die denkt dat hij alles weet...

  • Nee, maar ik weet wel hoe ik een layout naar html moet krijgen, en ik weet ook dat je daar geen tutorials voor nodig hebt, maar gewoon een portie gezond verstand en de nodige kennis van html & css.


    En als je er problemen mee hebt stuur dan een pm en vervuild het topic niet!

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • je beledigt mij met wat ik doe WoutR;)


    ongtopic die link van diestro heb ik ook gebruikt daardoor kan ik het en veel heel veel proberen:p gewoon zelf paar layouts in elkaar prutsen met photoshop en dan proberen te "basen"

  • Citaat van lhmedia

    je beledigt mij met wat ik doe WoutR;)


    ongtopic die link van diestro heb ik ook gebruikt daardoor kan ik het en veel heel veel proberen:p gewoon zelf paar layouts in elkaar prutsen met photoshop en dan proberen te "basen"


    Het is alleen jammer dat het woord basen niet bestaat... Het is namelijk gewoon coden, slicen slaat ook nergens op dat doe je namelijk met de slice tool in photoshop "that's it" Dat is dus slicen, basen bestaat gewoon niet!


    Lhmedia, tutorials om een layout te coden, gebruik je om de volgorde goed te kunnen bepalen om zo fouten in de html & css te voorkomen, een tutorial om een layout te coden, moet je NIET gebruiken om html en css te leren, dat moet je bij voorbaat al doen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!