Posts by hc_holigan

    hoi


    ik heb sinda gisteren problemen met modern warfare 3 elke keer als ik mw3 wil starten krijg ik dit this game is currently unavailable please try again at another time maarja heb iets op internet gevonden verify game cache weet alleen niet hoe dat moet kan iemand me helpen


    grtz, tim

    hoe dowdnload je via CentOS.org want je moet donatie doen ofzo voor dat je hem kan downloaden want heb er net twee gedownload maar die werken niet heeft iemand een goede versie


    grtz, tim

    ja heeft gewerkt maar dat was windows vista dit is windows 7 meschien ligt het daar aan
    als ik rechtermuisknop doe dan staat er geen open als administrator

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.11 15:26:14:
    als ik nu in menu ga kan nog steeds niet aanklikken maar als ik ff speel en dan klik dan doet die het wel echt gaar

    hoi


    ik heb net gta geinstallerd alles werkt behalve de muis in het menu kan ik hem bewegen maar niet klikken kan alleen via enter als ik speel werkt muis helemaal niet weet iemand hier oplossing voor


    grtz, tim

    dan heb ik het zelfde probleem want alleen boven heeft hoeken onder niet moet alleen onder hebben

    hoi


    ben bezig met layout te base maar heb een probleem ik wil ronde hoeken onder maar lukt me niet om te krijgen


    ik heb dit geprobeerd


    PHP
    border-radius: 2em;


    maar dan krijg ik alleen bovenste hoeken rond maar wil alleen maar als ik het zo doe


    als ik dit probeer

    PHP
    border-top-right-radius: 0em;
          border-top-left-radius: 0em;
          border-bottem-right-radius: 2em;
          border-bottem-left-radius: 2em;


    maar werkt ook niet weet iemand wat ik fout doe


    grtz, tim

    hoi


    ik ben bezig om zelf gemaakte layout te slice/base maar krijg somige dingen niet goede


    als je naar afbeelding kijkt dan heb ik die witte strepen aan de zij kanten ik krijgt dat niet goed weet iemand hoe ik deze zo goed krijg
    en grijze lijn die tot onderloopt met ronde kanten weet iemand hoe ik dit zo krijg


    en container met welkom enzo hoe ik deze zo krijg


    afbeelding



    voor de klikkers http://www.afbeeldingenuploade…/721515smaakenmaak2,1.png


    html



    css



    alvast bedankt
    grtz, tim

    ja ik dacht ook dat die goed genoeg was maar ik weet niet wat ik er mee ga doen enzo dus weet niet of die goed genoeg is daarom dacht ik vraag ff hier zal vast wel iemand die opleiding gedaan hebben ofzo die richting