laptop

  • Best leuk beginnerslaptopje. Als jij ermee wilt gamen zou ik toch wel een sterkere nemen, alleen voor school is dit voldoende

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • ja ik dacht ook dat die goed genoeg was maar ik weet niet wat ik er mee ga doen enzo dus weet niet of die goed genoeg is daarom dacht ik vraag ff hier zal vast wel iemand die opleiding gedaan hebben ofzo die richting

  • Als je een echte ict opleiding gaat volgen zal je zelf natuurlijk al een mooie laptop kunnen samenstellen.


    Zoals Luc al zegt is het mogelijk dat je servers of dergelijke onder VM-ware moet installeren. Dan is het zeker mooi als je laptop goed geheugen heeft en een goede proccessor. Ook belangrijk is natuurlijk de grootte van het scherm, voor school raad ik een 17 inch af puur voor het vervoer. Ik zal zoiets kiezen voor dit gebruik:


    Proccessor - i5
    Harddisk - 500gb of hoger
    Geheugen - 4 gb of hoger
    Videokaart - 512 mb of hoger
    Scherm - 15,6 inch


    overige: licht gewicht, mooie kleuren, camera, wifi, hdmi, vga/dvi enz...

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Als je een ict opleiding volgt, in jou geval ICT medewerker, valt het qua laptop nog mee wat je aan prestaties nodig hebt, dan volstaat een i3 met 2 gb ram geheugen al.


    Als je 1150,- te besteden hebt, staat bij de mediamarkt nu een HP DV7 laptop waar je 2 hdd's in kan doen, waar 2 x 750 GB nu inzit, slimme is dan een SSD erbij te kopen, voor je OS.


    Verder om even echt te voldoen aan je vraag hieronder de gemiddelde specs voor de ICT opleidingen in nederland ( MBO )


    een i3 minimaal, i5 is altijd beter,
    4 GB ram, 8 GB ram zou een voordeel zijn, maar denk niet dat je het nodig hebt.
    500 GB HDD is ruim voldoende.
    Videokaart 512 MB is ook ruim voldoende
    Scherm 15.6" groot genoeg.
    Zorgen dat laptop beschikt over HDMI, WiFI, VGA, UTP, DVD-lezer/brander, meer dan 3 USB poorten.


    Als je genoeg te besteden hebt zou ik dan ook echt voor een DV7 gaan van HP, met een i7 Processor..
    Maar dat is geheel jou keuze.


    Groet,
    Kevin

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Als je ICT gaat doen is het waarschijnlijk verstandig om een laptop met 4 tot 8 GB ram geheugen aan te schaffen.
    Waarom? simpelweg om dat je hoogstwaarschijnlijk redelijk wat virtual pc's moet gaan draaien op je laptop.
    (origineel op de school pc, maarja wil je er thuis nog mee verder is 't wel handig dat je dit op je laptop kunt)


    Verder is het dan natuurlijk om toch zeker een 512 MB videokaart te hebben, zodat je deze ook zonder al te veel moeite kunt opdelen over je pc, en je virtuele pc.


    Ikzelf doe geen ICT opleiding maar een goede vriend van mij heeft deze wel op MBO niveau gevolgt.


    Verder zou ik je persoonlijk aanraden om geen electronica zoals een laptop bij de Media markt te kopen. op het moment dat er iets aan is, ben je al snel 6 weken (of langer) je laptop kwijt, en dan komen er alsnog onderzoeks kosten bij.


    Loop liever de lokale computer zaak binnen, hier zul je bovendien waarschijnlijk beter geholpen worden/beter advies krijgen. en zeker betere service, omdat zij het moeten hebben van mond op mond reclame.


    het zijn tips & succes ermee ;)

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!