Hey CP'ers. Ik weer.
Ik wil een tab systeem hebben voor m'n bel systeem. Ik heb het volgende gehaald[offtopic]Gepakt uit het Script db hier op cp[/offtopic]
PHP
<script language="javascript">
function openTab(pTabPage,pTab){
document.getElementById('tabs_1').style.display = 'none';
document.getElementById('tabs_2').style.display = 'none';
document.getElementById(pTabPage).style.display = 'block';
document.getElementById('tab1').style.background = '';
document.getElementById('tab1').style.fontWeight = 'normal';
document.getElementById('tab2').style.background = '';
document.getElementById('tab2').style.fontWeight = 'normal';
document.getElementById(pTab).style.background = 'url('images/tab_info_arrow.gif') bottom no-repeat';
document.getElementById(pTab).style.fontWeight = 'bold';
}
</script>
<div style="width:100%; height:25px; font-family:arial; font-size:12px; color:#2a190e;">
<div id="tab1" style="float:left; height:26px; margin:0px; padding:0px; margin-left: 5px; background:url('images/tab_info_arrow.gif') bottom no-repeat; font-weight:bold;"><a href="#" onclick="openTab('tabs_1','tab1'); return false">//NAAM TAB1\</a></div>
<div style="float:left; height:26px; margin:0px; padding:0px; margin-left: 5px;">|</div>
<div id="tab2" style="float:left; height:26px; margin:0px; padding:0px; margin-left: 5px;"><a href="#" onclick="openTab('tabs_2','tab2'); return false">//NAAM TAB2\</a></div>
<div style="float:left; height:26px; margin:0px; padding:0px; margin-left: 5px;">|</div>
</div>
<font face="arial">
<div id="tabs_1" style="display:block">
Hallo, dit is het tabsysteem!
</div>
<div id="tabs_2" style="display:none">
Goedzo, je opende tab2!
Je kan zelf nog tabs erbij maken, door op lijn 5 lijn 4 te kopiëren, en dan tabs_2 te vervangen met tabs3.
Daarna lijn 10 en 11 kopiëren op lijn 12, en vervang dan tab2 naar tab3.
Kopiër ook lijn 20 en 21, vervang tab2 met tab3 en tabs_2 met tabs_3, en pas de naam aan :)
Kopiër als laatste lijn 27 en 34 en vervang hier tabs_2 door tabs_3.
Klaar, voeg nu jouw content toe tussen de div en /div tags.
</div>
</font>
Toon Meer
Maar dit werkt niet? Weet iemand wat het probleem is? Ik ben een hele erge noob in JS.
Heel erg bedankt!