[JS]Tabsysteem

• Hey CP'ers. Ik weer.
    Ik wil een tab systeem hebben voor m'n bel systeem. Ik heb het volgende gehaald[offtopic]Gepakt uit het Script db hier op cp[/offtopic]

Maar dit werkt niet? Weet iemand wat het probleem is? Ik ben een hele erge noob in JS.

Heel erg bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Verander deze lijn:

PHP
    document.getElementById(pTab).style.background = 'url('images/tab_info_arrow.gif') bottom no-repeat';

naar

PHP
    document.getElementById(pTab).style.background = 'url(\\'images/tab_info_arrow.gif\\') bottom no-repeat';

Doordat je gebruik maakt van javascript en stylesheets, moet je de properties ook escapen, anders ziet ie de stijl als een afsluiting van een commando (of wat anders), wat dus niet gaat werken

• Voor de netheid doe dan dit:

PHP
    document.getElementById(pTab).style.background = 'url("images/tab_info_arrow.gif") bottom no-repeat';

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Citaat van animalking

ik zie helemaal niet wat tussen de code tags staat. Ik wil het eigenlijk ook lezen. Ligt dit nou aan cp?

Je gebruikt Internet Explorer. (8.0)?
    Momenteel zit ik op kantoor, en heb hetzelfde probleem. Thuis gebruik ik FireFox / Chrome en soms Opera, en daar heb ik er geen last van. Komt dus door Internet Explorer.
    Google chrome kan je hier downloaden: hier!
    Firefox kan je hier downloaden: hier!

Nu verder ontopic, dit was alleen ter info! (voor animalking)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!