Development!

  • Beste criminalspoint leden,


    Sinds vandaag heb ook ik toegang gekregen tot de SVN (subversion) van Criminalspoint. Ook werken Darsstar, Koen en Patrick mee aan de ontwikkeling van Criminalspoint. Samen proberen wij criminalspoint voor jullie te verbeteren en uit te breiden. Daarom wil ik jullie vragen dit topic te gebruiken voor het melden van bugs, en andere issues. Vervolgens kunnen wij, ontwikkelaars, daar een issue van maken om Criminalspoint verder te verbeteren.


    Updates tot nu toe:
    Heel veel interne verbeteringen.
    Verbeterde crewtopic's.
    Bugfix: :slotje: werkt weer zoals de bedoeling is.


    Aankomende updates:
    Bugfix: Wanneer je een topic van categorie verplaatst, is het mogelijk gelijk de tag goed aan te passen.
    Alle bugs die jullie ons melden!


    Vermeld je bugs graag op de volgende manier:


    Citaat


    URL: http://www.criminalspoint.com
    Precondities: (optioneel)
    (Uitgebreide) omschrijving:


    Alvast bedankt.


    Met vriendelijke groet,
    Stefan (Killingdevil), namens de development crew en de moderator crew.

  • Ik weet niet of het al is verwerkt (ben dat helemaal vergeten in elk geval!)


    Maar ik heb een paar een PB gehad over leden die CriminalsPoint niet goed kunnen zien in IE. (Kijk, ie weer...:S) (IK DACHT IE6!)
    De bug/fout:
    Ze zien de content (forum ed.) helemaal onderaan de pagina, dus niet naast het menu..




    En misschien is het ook een idee als er nieuwe chatbox komt.
    Er zit namelijk niemand op, en het is erg onduidelijk. Ook heb ik er geen admin rechten oid op. Een nieuwe, aantrekkelijke maar vooral simpele en gebruiksvriendelijke chatbox zou veel goed doen voor CP!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.10 10:45:12:
    Ik heb er weer een:cheer:


    In de beginpost van een topic, en je plaatst daar een code van 1 regel. Is deze niet zichtbaar in IE. (versie 8)

  • Zou inderdaad kunnen en gelijk een report button erbij doen dus :P Maar je moet kijken of er meer voordelen zijn dan nadelen. Ben benieuwd wat de andere leden daar over te zeggen hebben.

  • Ik zou persoonlijk Criminalspoint aanmelden op wijstoppenook.nl


    Gewoon stoppen met het ondersteunen van ie6, je kunt er gratis een pagina downloaden, die alle ie6 gebruikers onderschept en ze 4 andere browsers aanbied.

  • Dit klopt ook niet helemaal:
    Dit topic is 1 keer bekeken door 1 verschillende leden


    Zowiezo de zin en volgens mij ook gewoon niet qua systeem er achter.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!