JavaScript if

• Ik heb een simpel inlog script die werkt via JavaScript, maar ik heb een heel logisch probleem. Is er hiervoor een andere weg via JavaScript

PHP
    if(user.value == "</script><?php $row->login ?><script>" && pass.value == "</script><?php $row->login ?><script>")
    {
    window.location = "loggedin.php";
    }

Mijn probleem is dus: Als ik op Login klik gebeurt er niks (Dit wordt gedaan via OnClick!!).

Aub geen opmerkingen als: "Doe dit gewoon in PHP".

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Stap 1: Installeer of open Firefox.
    Stap 2: Voer je javascript uit (door naar de pagina te gaan, of de onclick event te actieveren, weet ik veel)
    Stap 3: Check je foutconsole!

Zo zie je of je javascriptcode geen fouten genereerd.

Tipje: Die <script> open en sluit tags horen daar niet...

• Dat heb ik hoor. Wie weet hoe ik het dan moet doen :O? @Killingdevil, Hij geeft niks aan, hij doet gewoon niet en zonder die <script> tags doet die het ook niet.

• PHP
    if(user.value == "<?php echo $row->login; ?>" && pass.value == "<?php echo $row->login; ?>")
    {
    window.location = "loggedin.php";
    }

echo is zo moeilijk... Daarbij vraag ik me af waarom pass.value en user.value allebei overeen moeten komen met $row->login...

Edit: waarom trouwens met Javascript? Mensen die Javascript hebben uitgeschakeld sarren? Doe dan gewoon dit of zo:

PHP
    <?php
    if($_POST['user'] == '...' && $_POST['pass'] == '...')
    {
    header("Location: loggedin.php");
    }
    ?>
  • Gebruik geen javascript in combinatie met php, probeer artikelen van ajax op te zoeken.
    Werkt veel makkelijker en kun je veel meer mee. ;)

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• diestro da's echt een klinkklare bagger-reden. Welke foutmeldingen? Als het goed is, geeft je website geen foutmeldingen vanuit de core, en normale foutmeldingen (foutieve gegevens) kan je makkelijk opvangen met PHP.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!