• ik heb nog een paar vragen:)

~ik begin net~
    ~ik wil graag een Criminal site :$)
    als eerste ik gebruik dreamWeav*r, raden jullie me dit af zoja wat is een betere dan ?:$
    zo niet en gebruik je het zelf ook,
    dan heb ik een vraagje of meerdere :P
    met BVB:misdaat jat 5000-10.000(bijvoorbeeld) hoe kan ik dit verandere ? kan dit in dreamweav*r of moet ik dat gewoon in kladblok doen :(

nog iets je hebt ook met misdaat dat je moet klikken op welke misdaat je wilt... dan krijg je als het goed is een andere pagina, maar hoe krijg ik die pagina in op dreamweav*r(want het is geen andere script)
    er zal binnen kort wel meer vragen kommen:$

als er iemand verstand heeft van dreamweav*r kan die me dan mailen :$:$

Alvast bedankt

PS:geen lulige opmerkingen reageer dan gewoon NIET.

• [offtopic]geen lulige opmerkingen reageer dan gewoon NIET. ?????? Je wilt een source maar je kan nog geen php.[/offtopic]

Ontopic: Dreamweaver is een redelijk goed programma maar met dreamweaver kan je geen php bestanden zien (duidelijk zien) je zal ze wel in je code plaats tegenkomen maar in het design van dreamweaver zullen dit gewoon gele vakjes zijn met <?php

ik raad je toch aan een php editor te gebruiken voorbeeld:
    php expert deze is wel betalend.

De 5.000-10.000 moet je dus veranderen in het php bestand ;) Zal je ergens zien staan

PHP
    <?
    rand(5000,10000); 
    ?>

Dit verander je dan gewoon.

Veel succes verder.

• Is er ook helemaal geen mogelijkheid om goed te werken via dreamweav*r? aangezien al die programma's niet ziet het het er uit zou zien als je het op de site zet! dit heeft dreamweav*r wel; of is er geen mogelijkheid dat je die 2de pagina kan zien( als je bvb met misdaat een misdaat doet dat je krijg te zien hoeveel de buit was... ) of is dit echt niet mogelijk of heeft iemand een goede vervaning voor dreamweav*r inieder geval bedankt !:D

Ps:jullie zullen vast wel denken wat een mongool maar ik probeer gewoon een beetje te leren hoe ik moet php scripten :$

• werken die het zelfde als Dw?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.10 23:59:01:
    dan bodoel ik dat ik hem kan bewerken terwijl ik zie hoe die er uit ziet )

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.10 00:50:31:
    Warning: include(config.php): failed to open stream: No such file or directory in /- on line 3 Warning: include(): Failed opening 'config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /- on line 3 Fatal error: Call to undefined function check_login() in /- on line 4

Wat betekent dit ?

• Een goede scripter werkt met kladblok.

Wat beteld dat je config.php niet goed staat of dat er geen config is..

• http://notepad-plus.sourceforge.net

Dat is echt een hele goede, is niet wat je zoekt, maar is er voor alle Operating Systems (linux, mac, windows).

Gebruik het zelf ook, is gratis en ook Nederlands.

Een echte scripter werkt niet met dreamweaver, dat is gewoon beginners software, veel te makkelijk uitgelegd.

Notepad++ geeft trouwens wel sommige fouten in PHP aan, maar je slaat het document bijv. op je bureaublad op, en dan zet je het met FileZilla (ook gratis) op je site.

P.S. Beter dit dan een [offtopic]gekraakte[/offtopic] dreamweaver.

Lars

• Citaat van jgdonleach

Een goede scripter werkt met kladblok.

Wat beteld dat je config.php niet goed staat of dat er geen config is..

Gerben ik wil dan niet veel zeggen.
    Maar noem jij hier je zelf een goede scripter dan?

Sorry maar ik durf te wedden dat de meeste scripters gewoon een programma gebruiken zoals dw of phpdesigner.
    Bij ons op school leer je gewoon te werken met dreamweaver.

Ik heb nu dreamweaver cs5 gekregen en die ga ik testen of die goed is etc.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Je kunt er ook voor kiezen om een echte IDE (Integrated Development Environment) te nemen. Dat is weer net even iets meer dan een code editor. Zo kunnen goede IDE's je helpen met het schrijven van je code doordat ze de functies van PHP kennen maar ook je eigen geschreven functies en klassen. Ook kunnen ze je wijzen op gemaakte syntax fouten, deze zien ze meteen.

Een goede IDE die ik zelf gebruik, en wat ook nog eens freeware is (opensource), is NetBeans. NetBeans is crossplatform gezien het in Java is geschreven. Zeker het proberen waard!

Ps. Er zijn verschillende versies van NetBeans, bijvoorbeeld met Java ondersteuning, PHP ondersteuning, C++ ondersteuning... Of alles bij elkaar in één.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!