Database gegevens

  • Waar moet ik de database gegevend invullen?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Oke, dankjewel, mag een slotje op.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.05.10 09:44:57:
    Wacht, er mag nog geen slotje op, ik heb nog een vraag. Wat moet ik bij de host invullen. ik gebruik woelmuis.

  • Als je inlogt op PHPMyAdmin zie je vanzelf de server staan waarop MySQL draait. Links bovenin in het rechter frame, zie je Server: <server> in het blauw staan. Wat <server> zou moeten zijn, verander je even in je mysql connectie parameter en het zou moeten werken.

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Ik heb die server geprobeerd maar dan geeft die deze fout aan:


    Fout
    Er schijnt een fout te zijn in uw SQL query. Mocht de MySQL server een error hebben terug gegeven, probeer dan of uw hiermee uw fout kunt oplossen.


    ERROR: Onbekende Punctuatie String @ 1
    STR: <?
    SQL: <?php
    $host = "woelmuis.nl";



    SQL-query:



    MySQL retourneerde:


    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '<?php
    $host = "woelmuis.nl"' at line 1

  • Ik heb hem nu op v3host.be geupload, maar ik kreeg weer een foutmelding. Dit waren de gegevens:


    Kan iemand me helpen?

  • Citaat van Jannick

    321auke123 Misschien is dat omdat je "3host.be" hebt geschreven, in plaats van "v3host.be". Tevens heb je niet per s? een prefix met www. nodig.


    Ik heb het met de v ervoor geproobeerd, maar hij gaf de zelfde fout aan.
    maar wat bedoel je met prefix?

  • Haal het stuk vanaf "INSERT INTO `scooters`" ... tot (maar niet met) Tabelstructuur voor tabel `shoplogs` weg (tussen "Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `scooters` en "tabelstructuur voor tabel `shoplogs` " moet niks staan

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!