Redelijk brekend
NIEUWS. Op Aruba zou zojuist een stoffelijk overschot gevonden dat zou toebehoren aan Natalee Holoway. De berichten spreken elkaar overigens een beetje tegen. Zo spreekt een bron dat het lichaam al geborgen is, terwijl justitie in Aruba slechts bevestigt dat er op dit moment met een speurhond op een bepaalde plek wordt gezocht. Het zou een einde maken aan het inmiddels 4 jaar durende mysterie in deze geruchtmakende verdwijningszaak, waar Joran van der Sloot nog altijd te boek staat als hoofdverdachte. Nu het lichaam is gevonden, zou DNA-onderzoek snel duidelijk kunnen maken of Joran daadwerkelijk gelinkt kan worden aan de destijds 18-jarige Amerikaanse uit Alabama.
Nattalee hollow gevonden
- glennox
- Closed
-
-
-
Lijkt me onbekend nieuws, ik heb iets gemist denk ik.. Kan je nergens een bericht vinde van 4 jaar gelede? Miss herinner ik het me dan
-
Hmm, ik denk dat je maar eens wat nieuws of iets moet gaan volgen want die zaak was vorig jaar erg in 't nieuws ;).
En van welke site heb je dit gevonden?
-
`T klopt wel kijk maar http://www.ad.nl/binnenland/30…ee_Holloway_gevonden.html
-
^
Pagina niet gevonden?
-
Waarom plaats je een artikel van GeenStijl? Dan weet je toch al dat het nep is.. -.-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!